onsdag 6 juni 2012

Snow White and the Huntsman

På lördag blir det biobesök för gubben och mig. Det kommer ju antagligen dröja ett tag tills vi kommer iväg bara vi två framöver, och då två biobiljetter låg här hemma och skräpade så tyckte vi det skulle vara roligt!

Så på lördag efter marknaden får Liam följa med gammelmormor hem och sova över hos dom till söndag. Så åker gubben och jag in till Nybro och äter middag innan bion början i Kalmar kvart över sex. Och vilken film blev det? Jo, det blidde ingen mindre än Snow White and the Huntsman med Kristen Stewart, Charlize Theron och Chris Hemsworth. Jag gillar ju sånadäringa rullar med äventyr, action och fantasy i en enda röra och tror den här är helt i min smak! Ska bli så kul!

5 kommentarer:

Emma sa...

så mysigt med biobesök! :) Vi var igår, det är verkligen något man uppskattar när man har barn!

Kramar

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Goodiebag tävling! sa...

Den verkar bra, ska bli spännande att se vad ni tycker :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Hoppas ni får det mysigt imorgon ;)

Sv: hihi inget bröllop i tankarna här inte! Jag letade bara fina rosor till min nya design... hihi
kram kram

Anonym sa...

Oooo,va härligt & jag gillar oxå sådana filmer..........
Avvis!?? Njae...joo lite hihi Ha en underbar "ute"kväll goa du/Kram

Mrsfunky sa...

Oh den vill jag oxå se, du får skriva en liten recension sedan så jag vet vad du tycker. Skönt med lite egentid =) Passa på nu innan bebisen kommer, för sedan vet man ju aldrig när man får gå igen.

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam