lördag 16 juni 2012

Tävling: Familjehäftet

Jag tävlar om Familjehäftet hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

I Familjehäftet finner du ca 200 erbjudanden inom baby- och barnprodukter, såsom barnvagnar, kläder och leksaker. Mycket god rabatt på blöjor och mat. Besök djuren på Nordens Ark, skratta till clownerna på Cirkus Maximum, låt barnen plaska på Äventyrsbadet i Borås eller varför inte hyra en husvagn och se Sverige! Allt detta och mycket mer finner du rabatter på i ditt häfte.

Familjehäftet är helt enkelt fullt med attraktiva erbjudanden på roliga, trendiga och nödvändiga ting för din familj. Och 25 kr per sålt häfte går oavkortat till Insamlingsstiftelsen för Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus.

Vinst:
En vinnare får ett Familjehäfte fyllt med fantastiska rabatter och erbjudanden! Vinstvärdet ligger på 300 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och svara på frågan: Hur länge gäller rabatterna i häftet?
Lott 2: Gilla Familjehäftet på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten ovan, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna sedan länken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Alla kommentarer kommer synas efter att tävlingen avslutats för att undvika “tjuvkikningar”.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas lördagen den 30 juni klockan 21:00! Lycka till allihopa!

32 kommentarer:

Sofie sa...

1. Svar: Rabatterna gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid

2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

3. Tipsar pá FB-loggen
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/434620103235830

4. Blev den första som gillade inlägget

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

1) Häftet gäller till 2013-02-28
2) Gillar - Beatrice Tävlar
3) http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/familjehaftet-30-juni.html#
4) Gillar som nummer 3 :)

KRAM
beabofink@hotmail.com

Mari sa...

rabatterna i häftet gäller i 12 månader, dvs till och med 2013-02-28. bortsett från några fåtal erbjudanden som har kortare giltighetstid.

gillat på bloglovin, blev nummer 5.

så 2 lotter.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Gäller till 2013-02-28
malinmal@hotmail.com

Emilia - 17 år & mamma till Tatum sa...

Är med, skulle verkligen behövas med en sån pressad ekonomi man har som 17 årig ensamstående mamma :p
1. svar: 12 månader! :)
2. gillade med namnet emilia lindbom
3. tipsa: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/june/familjehaftet.html#comment
4. gillade som nr 6!

mail: lovesmillis_95@hotmail.com

Emma sa...

Hej!

Vilket perfekt häfte för oss som nu första sommaren i vårt liv är en familj!

Svaret: 2013-02-28

kram Emma

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

1. mail: elinteg81@gmail.com
Rätt svar: 2013-02-28

2. Jag gillar (Elin Tegström)

3. Jag delar http://www.elinteg.se/tavlingar/

4. Jag blev gillare nummer 7

Angelika gravid vecka 40 sa...

Lott 1: Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid, detta framgår då klart och tydligt på kupongen.



Lott 2: Gillar på Facebook - Angelika Bryngel

Lott 3: Har tipsat om tävlingen på bloggen: http://www.devote.se/_pgs/blog/blog_edit.php?a1ff1de774005f8da13f42943881c655f

Lott4: Jag blev nr 8 att gilla inlägget

Min mejl: Angelika_Bryngel@hotmail.com.

Kram

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är gärna med!

1. De gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid, detta framgår då klart och tydligt på kupongen.
2. Gillar på fb. (Caroline Wedmark)

caroline_wedmark@hotmail.com

Emma sa...

Jag är defenitivt med och tävlar:)

med 1 ekonomi är alla ekonomiska hjälpmedel välkomna, så om man kan få 10 % rabatt på på ett köp av bilbarnstol eller vagn så är de hjärtligt välkommet!

1 lott. Rabatterna i häfterna vara i 12 månader

2 lott. Har Gillat familjehäftet på facebook, mitt namn är Emma Nilsson

3 lott. Här är länken till min blogg där jag skrivit om tävlingen.

http://publishme.se/1849481/entries/article/166628777/

kram

Erika - lilla familjen sa...

Jag tar två lotter:
1: De är giltiga i 12 månader
2: Gillar redan, Erika Näslund

e.naslund@hotmail.com

Sagor & Ting sa...

Hej!

Jag och min sambo har övertagit en webshop med barnkläder, leksaker och saker till gravida, Personliga barnböcker och har nu nyöppnat den med nya varor till bästa priserna på marknaden. Varor ifrån bla. Maxomorra, Baby nord, Lundmyr of sweden, Lindberg och Sourpuss. Gå gärna in och kika, köp och sprid vidare! www.sagorochting.se.

// My

Frida T sa...

1) Svar: Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid.
2) Gillat på FB (Frida Thorsell)
3) Jag blev nr 8 att gilla inlägget.

frida-88@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid, detta framgår då klart och tydligt på kupongen

jag som antagligen säger gratis åt dig för jag misstänker att syskonet har tittat fram...
måste vara en läcker känsla du har ju inte vetat så länge..precis så var det för mig för 38 år sedan,,, jag fick veta i 4 månaden...men det gick bra.. nu är jag farmor

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid, detta framgår då klart och tydligt på kupongen.

Veronica
veronica_134@hotmail.com

2 gillar på fb - veronica bredland bråten

3 gillar inlägget på bl som nummer 9

jessamy sa...

Hej. Jag är med. Till 2013-02-28 med vissa undantag. :)

2. Jag har gillat. Linnéa Möller.

3. länkar i min blogg. http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

4. Blev nr 10 att gilla inlägget.

Mvh jessamy_@hotmail.com

Monika Gustavsson sa...

1. 28/2-2013

Hoppas på tur med min lilla lott!

vh
Mamma Monika
utsikten79@telia.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2012/june/familjehaftet-306.html

Madde sa...

Klart jag är med. :)

Rabatthäftet gäller till och med 2013-02-28.

Gillar på fb, Madelen Jansson.

Gillar inlägget på bloglovin som nr 11.

Håller tummarna.

Grattis till flickan också!! :D

Kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Jennysen sa...

Familjehäftet gäller till 2013-02-28. Det mesta iaf! :)

JAg har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/6/?link=1340054219

jennysen81@gmail.com

Maja sa...

Jag är med, häfterna räcker i 12 månader.
Jag har gillat på FB, Maja Borg

Johanna Kenas sa...

Suverän tävling för oss som har en ekonomi som ligger på sparlåga i sommar. Håller tummarna hårt och hoppas på tur, tar alla chanser jag kan! :)

Rabatterna gäller ända till 28 februari 2013.

Gillar på Facebook, Johanna Kenas

Mitt inlägg är här: http://maersta.wordpress.com/2012/06/19/familjehaftet

och på Bloglovin blev jag nummer 12 att gilla inlägget.

Hoppas hoppas! :)

Cattis sa...

1 svar: till den 28 februari 2013

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/30-juni-familjehaftet.html

hejcattis@hotmail.com

Sanna sa...

1 lott: rabatterna gäller fram till 2012-02-28!
KRAM!

sannafernqvist@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
1. Svaret på frågan är "Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid, detta framgår då klart och tydligt på kupongen."
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/06/19/8115810-familjehaftet-30-juni/
4. Jag gillar inlägget på bloglovin och fick "gillanummer" 14

deborapersson@gmail.com

Sandra sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om familjehäftet!

Kupongerna gäller senast till 28/2 2013 men vissa har ett kortare utgångsdatum.

Jag gillade på Facebook (Sandra Lundin) och även på Bloglovin' och blev nummer 15 där.

Måste också passa på och säga grattis till er fina dotter!

sandra.m.lundin@gmail.com

Lindah sa...

jag är med.

1. svaret är Erbjudandena i häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid

2. gillar på fb (linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/june/familjehaftet.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Svar: 12 månader
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/06/30-juni-vinn-familjehaftet.html
Lott 4: Är följare, har gillat, vi är nu 15 st som gillar.

care69(at)live.se

Anna Berglund-Lundkvist sa...

1. Häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid

2. Gillar på fb - Anna Berglund-Lundkvist

3. Har tyvärr ingen aktiv blogg

4. Gillar som nr 16

anna.berglund70@yahoo.se

Anonym sa...

Marie Ek
marie.ek@hotmail.se
Svaret på frågan är:
Häftet gäller i 12 månader, mellan 2012-03-01 till och med 2013-02-28 med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid.

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, rabatterna gäller tom 20130228, med undantag för vissa få erbjudanden som har kortare giltighetstid
2. Gillar redan på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/06/familjehaftet-306.html
liselotte.202andersson@telia.com

MAMMAFIA sa...

2013-02-28!
Fiaeklund@hotmail.com
Sofia Eklund
Hoppas på tur i sista stund!
Kramis

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam