torsdag 7 juni 2012

En drömvinst!

122716_1_1_1[1]

Nu har jag nog lugnat ner mig tillräckligt för att kunna skriva och publicera ett inlägg. För bara en stund sedan sprutade tårarna av ren glädje och jag hyperventilerade så vattnet nästan gick!

Jag fick nämligen ett helt underbart och väldigt, väldigt välkommet mail ifrån Jollyroom! De berättade att jag hade vunnit deras tävling om en vagga från Troll och ett matchande bäddset från NG Babys Crown-serie. En alldeles underbar vinst för söta små prinsar och prinsessor.

Ni anar inte hur glad detta gjorde mig. Om bara tre veckor kommer bebis och denna vinst kunde inte komma mer lägligt!

Jag kan inte fatta att jag vann – att JAG VANN!

17 kommentarer:

Fröken M - Vinn en Pino goodiebag ! sa...

Såååå himla kul !!
Ett jätte grattis till en riktig TOPPEN vinst, ingen förtjänar den mer än DU !! Kram

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Åh GRATTIS !! Perfekt, nu kan ju eran lilla bebis må så gott som bara en bebis kan göra :)
Kram

Ekomorsan sa...

Ååååh stort grattis darling! Tycker verkligen det var din tur att vinna något så mycket tävlingar som du anordnar för oss läsare och vilken fin vinst sen! Lägligt är väl bara förnamnet? ;)

Martina sa...

Åh grattis! Right on time!!

Anonym sa...

Wooohooo sååå glad för din skull ***GRATTIS*** vännen/Kraaaaaaaaaaam ♥

Monia - mamma till Tuvalie sa...

men grattis, vilken supervinst!! :D

Lina sa...

Grattis !
Vad kul för dej :)

Emma sa...

Ååå vilken lycka!! Jag har alltid undrat vilka det är som vinner dessa underbara vinster!! Grattis!!

Kramar

Stina sa...

Grattis! Superfin vinst! Det förtjänar du!

Pappan Anders sa...

Gratulerar :-) Jag glädjs med er. Den hamnade helt rätt!

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Grattis!! :)

Lina sa...

Sv: Haha, ja visst är hon. Hon tycker nog dock de passar utmärkt ;)

Anonym sa...

Grattis, vilken fin vinst förstår att du blev mycket glad :)

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Så himla skoj, stort grattis till en underbar vinst! Kram, Ingrid

Emma sa...

grattis grattis grattis , vilken underbar vinst och vad skönt att få spara dem pengarna!

Louice sa...

Oh vad roligt, det var ju precis vad du ville ha. Stort grattis! =)

Kram

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Grattis! Vad roligt att du vann, du som verkligen behöver detta.

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam