onsdag 13 juni 2012

10% hos VinylaHem.se

VinylaHem erbjuder ett brett sortiment med väggdekorer och texter för hela
ditt hem – från kök till barnrum! De har även ett jättesmart designverktyg som gör det enkelt för dig att
designa din alldeles egna dekor, för att få det så personligt som möjligt!

Alla mina läsare får just nu 10% på hela sortimentet! Ange koden “10PRO2EO”
för att ta del av erbjudandet som gäller tills vidare.

Kunde själv inte låta bli att kika runt i sortimentet och kära ner mig i allt och lite till.
Dessa tre skulle mer än gärna få flytta hem till oss, den första till Liams rum i vitt, den andra
till sovrummet i svart och den tredje till hallen också i svart! Läckert!

2 kommentarer:

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Den första bilden har största dottern i sitt rum. :)

Anonym sa...

Ooo,wow...Bra/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam