lördag 9 juni 2012

Marknad i Eriksmåla

Liam var verkligen nöjd efter besöket på lilla marknaden i Eriksmåla. Kanske inte så konstigt då både gammelmormor och mormor skämde bort honom med glass, klubbor och leksaksbil. Och så vann (bonus)gammelmorfar en häftig uppblåsbar elgitarr också som han fick.

Men det bästa av allt var nog hoppborgen. Den skulle han givetvis testa och han riktigt tjöt av skratt och hade jätteroligt med de andra barnen. Gissa vem som var alldeles rosig om kinderna och slut i lilla kroppen efteråt?

IMG_2437IMG_2447IMG_2457IMG_2434

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Underbart ♥
Försår att liten Liam var både rosig & trött/Puss

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam