söndag 3 juni 2012

Liams fina cupcakes

Någon bullmamma har jag väl aldrig varit, men på sistone har jag inte bakat ett endaste skvatt av någon konstig anledning. Det är ju jättekul att baka, speciellt att gotta i sig resultatet. Och jag har alltid velat lära mig mer och baka cupcakes. Tycker det ser så kul ut och så finns det så mycket fint att dekorera med!

Jag ska inte skryta om cupcakesen vi bakade idag, för det är faktiskt sån där pulversmet. Jag fick ju det av Liam tillsammans med en muffinsmaskin på Mors Dag och då Liam var kaksugen idag så åkte paketet fram. Men visst blev dom fina? Och mitt kakmonster smaskade i sig närmare två stycken, strösslet och frostingen var helt klart godast tyckte han. Och nöjd över sina fina cupcakes, det var han också!

IMG_2196IMG_2206IMG_2204IMG_2202

11 kommentarer:

Vanilla sa...

Jättefina! Vad har du använt för sprits?

Cissi sa...

Jättefina! ;)

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Men åh vad sötsugen jag blev nu. Och jag som har borstat tänderna och ska gå och lägga mig :(

Anonym sa...

Wow...Sååå fina ♥...
/Puss & Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Niiiice :)
kram

Kim - Mamma till Victor & Linus sa...

Åh vad mumsigt!

Emma sa...

VAD FINA CUPCAKES:)

mammaTEA sa...

Så fina de blev!

Pappan Anders sa...

Riktigt läckra :-) Vad är det för färdig smet ni använt?
Ha De!

Sara-Sofia sa...

Jämfört med mina ser de ut att vara gjorda av proffs! Jag hade en sån mix också men först pajade min stora sprits och den lilla orkade inte med att trycka ut smeten utan den kom ut i bakkant. Det slutade med att jag stressat klenade ut frostingen med fingret och resultatet blev därefter:)

Nina sa...

dem vart super fina. vart hitta du dem härliga formarna? tillhörde dem paketet? dem var läckra!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam