lördag 9 juni 2012

Auktionsfynd

IMG_2403

Liam har på sig en av sina två nya fina Liandlo-tröjor idag. Jag hade turen att kamma hem dom i en auktion på Cb kids facebooksida i söndags. Nypriset är närmare femhundra för båda, jag fick dom för åttio spänn. Vadå fynd? Och han älskar dom, speciellt den han har idag med en massa olika djur och annat kul på!

Nu ska vi åka och hämta upp Liams mormor och sen även hans gammelmormor. Idag är det ju marknadsdag i Eriksmåla så vi ska ta oss en svängom där!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Oj, ja, det kan man kalla fynd:)

Anonym sa...

Wow...vilket fynd & såå fiiin ♥....
Ha en underbar marknadsdag/Kram

Pernilla W sa...

Wooow!!! Tack för tipset :) Nu har jag lagt till cb kids på FB. Då kanske jag också kan göra något fynd ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam