fredag 5 februari 2010

» vår dagis-kille

Nu är första veckans inskolning på dagis avklarad! Det har gått jättebra hela tiden och vi känner oss redan ganska trygga med att lämna honom. Tror att Liam kommer trivas riktigt bra faktiskt.
Idag testade vi också att smita ut. Under en halvtimme gick på runt på Kosta Outlet och kikade, köpte lite nya strumpor till honom också. När vi kom tillbaka var det dock lite grinigt men det berodde nog mest på att han var trött. Men han hade inte sagt ett ljud när vi gick – bra tecken!

IMG_9084IMG_9057IMG_9062IMG_9069IMG_9073IMG_9078

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam