torsdag 18 februari 2010

» torsdag

Liam väckte mig vid halv åtta denna gråa torsdag. Vi åt frukost, lekte och kollade på Emil i Lönneberga som rullade på Canal+. Ganska skönt att han bara går på dagis tre dagar i veckan (måndag, tisdag, onsdag) så man slipper ge sig ut i snön tidigt om morgnarna. Bara vara hemma, ta det lugnt och mysa! Klockan halv tio ville min plutt inte vara uppe mer och somnade sött på sitt rum. Jag hade egentligen behövt städa lite och dona men istället kröp jag också till sängs igen och somnade som en stock. Lovely.

Nu ska jag sätta igång och baka en kladdkaka för vid halv tre-tiden får vi besök av Eve, André och Nemo!

1 kommentarer:

Plutten sa...

Emil i Lönneberga, vilken underbar start på dagen:) Lägg ut ditt recept på kladdkaka! Behöver ny inspiration!:)

Om man är lite nyfiken på vad för slags filur jag är, så har jag en liten frågestund just nu inne hos mej:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam