fredag 19 februari 2010

» kvällspigg

Det blev som jag trodde – Liam ville visst inte sova ikväll heller. Han vaknade vid åtta-tiden och var jätteledsen, så ledsen att han tappade andan flera gånger och det är verkligen inte lätt att trösta när man själv har hjärtat i halsgropen. Jag vet fortfarande inte varför han var så ledsen, tänderna kanske? En mardröm? Det är så jobbigt att inte veta, att han inte kan berätta vad det är som är fel. Efter en stund var han så trött så han somnade med sina favvis-snuttisar hårt i sin famn. Jag fick pusta ut en timme innan han vaknade igen. Dock inte lika ledsen, snarare på bushumör, så vi har lekt och ätit kvällsmat tills nu. Jag hoppas innerligt att han får sova gott i natt utan avbrott och att de där dumma tänderna slutar göra ont.

IMG_9858IMG_9862IMG_9839IMG_9822
En liten kille som bara ska ha skoj - inget sova här inte!

3 kommentarer:

Nadine sa...

Så underbart söt pyjamas, vart är den inköpt ifrån?:)

Annmi sa...

Sötiskille som inte vill "nassa"...♥ *Kram*

bagerskan sa...

Hejsan vännen, har du lust att hjälpa mig med en sak...?

Jag jobbar just nu på mina meny-knappar och undrar om du vill hjälpa mig med en sponsor-sida liknande din? Hur har du lagt upp den?

Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam