onsdag 10 februari 2010

Tävling: Kalasbolaget

I samband med Liams 1-årsdag tänkte jag starta upp ännu en tävling i samarbete med Kalasbolaget! Deras webbshop är fylld av roliga och praktiska produkter till barnkalaset, grillkvällen, poolpartyt eller varför inte till TexMex-kvällen?
Vinsten är valfria varor för 350 riksdaler – vilket kalas man kan få för det!

Kalasbolaget 02

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vad du skulle köpa för något från Kalasbolaget. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas onsdagen den 24 februari klockan 21:00! Lycka till allihopa!

68 kommentarer:

Emma sa...

Hej...

Jag skulle välja Nicke nyfiken till Eddies 1-årskalas det andra är till för äldre barn och sen nalle puh inbjudningskort.

Länk: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-1.html

mvh emma

HANNAH sa...

Självklart vill jag göra min snart sexårige son över lycklig genom att fixa ett star wars kalas med laser svärd och allt. och/eller ett hello kitty kalas åt min snart fyra åriga dotter!!
Fin blogg, tittar in lite då och då!!
Hannah

Carita sa...

Hej! jag skulle köpa mig dukning med temat Littlest Pet Shop. Skulle nog bli väldigt gulligt ^^


Ha de gött! /Carita
turkost@gmail.com

Julia sa...

Åh så kul att jag hittade din blogg! Och vilken himla söt son du har! Vet inte om du kommer ihåg mig, eller ens vet vem jag är - Julia Erlandsson, Angelicas lillasyster. Vi bor ju trots allt i samma miniminililla ort. Ha det superbra! :))

care69 sa...

Jag är med!
Jag skulle köpa servetter, bullformar och ballonger i mängder.
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/24-feb-vinn-valfria-varor-kalasbolaget.html

Anonym sa...

hej!
jag skulle köpa olika muffins-och bullformar + olika sorters tårtljus om jag vann. det går alltid åt!!!. haha.
/ martina_holst@hotmail.com

Caro sa...

Carolina Estévez, Carol.estevez@hotmail.com
Http://turbjennys.blogg.se

Jag skulle definitivt köpa lite roliga tallrikar och muggar till min lillebrors födelsedag!!

Väldigt fina saker, kul blogg!

Linda sa...

vilken toppenbra tävling, vill gärna vara med då detta skulle bli superbra för vårat kommande 4 års kalas. Och har jag turen på min sida så blir det nog spindelmannen saker för hela slaten :)

Länkar självklart

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-valfria-varor-for-350kr.html

Hoppas på tur:)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

sofia sa...

Hallå,

Självklart är jag me och tävlar och denna tävling kunde inte komma mer lägligt.. Min dotter fyller nu i mars..

jag skulle köpa det mesta med tingeling till min dotters kalas, hon gillar tingeling skarpt..

Självklart har ja länkat hit från min blogg: http://karleksbarn.blogg.se/2010/february/tavling-kalasbolaget.html

Håller tummarna för vinst.. :)

Ha det bra

Kramar

Linda sa...

Hej jag skulle välja saker till våran midsommarfest som redan har börjat planeras in & då skulle 5-kamps sakerna passa väldigt bra!!

linlar78@spay.se

Kram Linda

Lisa sa...

KLart jag vill vara med.. Skulle bli perfekt till Ebbas 1 års dag som är den 20/3 :)
Jag skulle nog välja Hellokitty dukning för HELA slanten.. Så fint och sött skulle passa bra till Ebba. Lika söt som katten..
Har även länkat till dig från min blogg.. Pinklisa.blogg.se

MItt namn är Lisa och min mailadress Lizz_85@hotmail.com

linda sa...

hej hej

jag är gärna med, vilken kalas-bra tävling=)

om jag vinner så kommer jag att köpa muggar, tallrikar och servetter i temat Mimmi pigg.. till dotterns kalas=)

ha det fint!

kram lina (fors_linda@hotmail.com)

BaraKids sa...

Jag vill vara med! (har även länkat) & jag skulle nog köpa svampbob tema om jag vann :)

barakids@live.se

Jessica Rickardsson sa...

Många fina teman finns som skulle passa sonens kalas. Men efter timmar och åter timmar med nicke nyfiken-film finns det bara ett val och det är star wars piñata. Sonen tjatar ständigt om hur han också vill ha en piñata men hans far har avfärdat det hela med att de inte är coola nog och kostar för mycket. Hos kalasbolaget finns en som är cool nog för både far och son och hade jag turen att vinna kan han inte ens klaga på priset.

jessica@busdjur.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag köpa en massa Hello Kitty inbjudningskort till min 30-årsdag!!

Annica sa...

Jag är med & tävlar. :D Skulle jag vinna så skulle jag köpa Girlang - Pumpa till min pojkväns lillebror som fyller år i Oktober. ;D han är en toppen kille så varför inte göra ordning hans kalas på ett läskigt sätt.

Annica.
Bloodsband@live.se

Stina sa...

Hej!

Jag skulle köpa en massa fina bullformar om jag vann!

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

åsa sa...

Hej...
vad massa roliga saker!
Själv skulle jag satsa på Rosen - Muffinsformar, supersöta. Passar perfekt till mina amerikanske chokladmuffins som min dotter älskar. Blir sådana på hennes 3-års kalas...

Åsa
asa.hugosson@utb.vetlanda.se

Ylva sa...

Jag skulle nog välja lite fina tårt- och baktillbehör. Älskar att piffa till bakverken man gjort, och till kalas blir det ju förstås extra passande ;)

Ha en fin dag!
Kram
choklad@gmail.com

EW sa...

Om jag skulle vinna skulle jag köpa Svampbob fyrkantset :) Min sambo fyller 25 år och han avgudar svambob.. Haha! Vilken överraskning va

emeliewennberg@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag skulle köpa saker ur Dinosaurietemat och göra min brorssons kalas till en kanondag, han älskar dinosar.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/kalasbolaget.html

info@annakarlsson.se

Babbi - Bloggdesigner sa...

Vilken mysig tävling! Vill jätte jättegärna vara med :) Om jag vann skulle jag vilja ha " Hängande skelett med lysande ögon " eftersom jag älskar den typen av prylar :). Art nr FE84116. Ha en fortsatt trevlig lördag kväll :)

Love and be proud sa...

jag deltar gärna,
skulle välja...
Dukning - Teman / > Hannah Montana
Dukning - Enfärgat / > Grön

Lisa sa...

Hej!
Jag skulle bli jätteglad om jag vann Hello Kitty dukningen ;
Hello Kitty - kalastutor 33
Duk - Hello Kitty 63
Hello Kitty - påsar 29
Sugrör - Loop 29
Prinsessa - tårtljus 35
Rosen Rosa - Bullform 45
Pappmuggar - Hello Kitty 36
Papptallrikar - Hello Kitty 48
Sammanlagt 318 kr.

Min lillesyster fyller 9 år om knappt 3 veckor. Hon älskar verkligen Hello Kitty, dt bästa hon vet. Vi har redan bestämt hur hennes kalas ska vara.. ganska trist tycker jag, .. några vita papperstallrikar o plastmuggar i olika färger.. hur kul är det? Det skulle vara sjukt bra att vinna detta HK-setet till henne. Hon skulle bli hur glad som helst! Hoppas jag vinner detta, för min syrras skull :)

liisaphaan@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Ar garna med i denna tavlingen ocksa :) Min favorit ar glow in the dark glasen, himla skoj tycker jag ;)

/Maria (maria.bmast@gmail.com)

Millah sa...

Jag skulle bl.a köpa dukning-prinsessa.
Int till mig själv då utan till en kompis barn :)

kramar

JENNIE sa...

Jag skulle definitivt köpa:

Glow in the dark - Ölsejdel, coolt med glas som lyser i mörker! och Uppblåsbar palm med ishink (Stor), vore kul att ta fram när man får besök i sommar! ;)

Annars blir det nog något inom femkampen, det såg också roligt ut! =)

jenniesplace@live.se

Pillis sa...

Jag skulle välja saker med temat Tingeling då min dotter ÄLSKAR Tingeling.

Har länkat:http://pillistavlingsblogg.blogspot.com/2010/02/tavla-om-ett-presentkort-fran.html

/Pillis

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen sa...

Hej igen!
Jag är med och tävlar här med till min sons 1 års dag som är om typ 4 månader.

Om jag vann då skulle jag köpa lite kalasprylar till min sons 1 årsdag som är som sagt om typ 4 månader.
Jag har börjat redan nu planerat lite hans första födelsedag.
Jag skulle köpa blanade saker till min sons kalas :)


Mail:
Hannel_R@hotmail.com

Kram
Hannele

Gabbies sa...

Jag vill vara med o tävla åt min syster. Hon har 3 barn så det blir ganska dyrt varje år med kalas o sånt. Näst på tur att fylla år är mellanbarnet och jag tror att han skulle gilla ett kalas i Bilarnas tecken =)

Länkar även till denna: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/presentkort-kalasbolaget.html

gabriella_k@hotmail.com

Hoppas på tur!

LouiseL sa...

var faktiskt inne och kikade där för någon vecka sedan, super saker för mig som älskar att ha och gå på kalas!
några Cabaréhattar, en Fjäderboa, Star Wars - inbjudan - 8 st per förpackning, Sugrör - Loop - 6 st per förpackning och Teaterblod
är bara några av de saker jag skulle vilja ha!
kram, LouiseL
louise.lindskog@hotmail.com

johanna mattila sa...

jag är med! :D jag hade köpt:
Rosen - Muffinsformar
Vinglas i plast
Teaterblod
och Smink i burk - svart/vit


namn:johanna mattila
mail:johannasofiamattila@hotmail.com

3 barnsmamma sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla. Mina pojkar fyller 3 nu i mars och vad skulle passa bättre än ett kalas med temat Bilar. Blixten Mc Queen är idolen hemma just nu. Skulle nog bli ett och annat dinosaurieägg och växande dinosaurie med! Jag har länkat till tävlungen här: http://tre-barns-mamma.blogspot.com/2010/02/tavlar.html

/Therese

Diana sa...

Jag skulle vilja vinna allt som har med Star Wars att göra att göra. Mina grabbar är tokiga så som filmer, dataspel m.m
Så de vore mkt trevligt ifall man kunde överraska dem med ett sådant sett.

Anonym sa...

Hej!

Jag är med ;-)

Om jag vann skulle jag satsa på "Tingeling" saker till min docka ;-)

Kram,

Anonym sa...

Namn: Alexandra
Mejl: Tramsig_@hotmail.com

- Jag hade valt en massa star wars saker och använt dem till min lillebrors kalas i april, han älskar Star Wars!

HelenamedS sa...

hej jag skulle nog ha valt temat Littlest Pet Shop när min son fyller ett och så skulle jag nog köpa massa muffins formar då jag är en hejare på att baka muffin =)

mvh Helena
helenasvardstrom_85@hotmail.com
http://hes85.blogspot.com

Unknown sa...

detta var ju en kanonbra tävling, lilla astrid fyller ett år snart o jag hade väldigt väldigt gärna velat ha djungeltema
till hennes allra första kalas! så jag hade köpt de små figurerna, duken, tallrikar, muggar o lite annat smått o gott!

jag har länkat här
http://hyperballad-tavlar.blogspot.com/2010/02/tavling_7751.html

kram
brandt.jenny@gmail.com

chanette sa...

Serpentin - Pirat
Piratform
Piratfigurer - tårtljus
Pirat - påsar
Pirat - cocktailflaggor
Ballonger - Döskalle
Uppblåsbart skelett med ishink
detta skulle jag köpt. min 4 åriga son ska ha sitt första barnkalas med polarna snart och då hade det varit coolt med denna vinsten.. denna e inlagd på min blogg under katerogin TÄVLINGAR

Mamma Mia sa...

Jjätteskoj jag skulle välja saker med prinsesstema till min systers lilla Alva, jag är fadder åt henne, min syster är ensam med den lilla flickan, det vore nog en överraskning om moster Mia ställde till party

Linda Nordström sa...

Ååå jag skulle överraska MIN PRINSESSA , MOSTERS prinsessa på 6 års dagen. Hon är en "prinsessa mirakel" . Blev till fast alla sa att min syster INTE skulle kunna bli gravid igen , bars i magen 7 månader fast alla sa att min syster aldrig skulle klara av att bära barnet, föddes förtidigt och med snitt OCH överlevde FAST alla sa " att hon inte klarar sig ".
Nu blir SESSAN 6 år ! DET vill jag fira stort ! Vore kul att som moster få ordna kalas !
TEMAT skulle bli TINGELING !!!

Linda Nordström
inanordstrom@hotmail.com

Elin J sa...

Åh det fanns ju så mkt, men Tygmärken Set 'Skull/Queen Bitch/Flames' (rosa)alla dessa hårspännen va ju så supersöta! =)

Elin J sa...

Jag skulle nog välja bla Dukning - Teman / > Nicke Nyfiken till Mille när han fyller 1 år, bara för att han är som en liten apa och storasyster Saga älskar Nicke!

*håller tummarna*

Anonym sa...

Jag skulle helt klart välja en massa Kitty-prylar!!
Tösen fyller 3 i April & hon ÄLSKAR Kitty!!

FiaLisa76@hotmail.com

Cecilia sa...

Jag skulle definitivt köpa det störtfina fiskdammskynket om jag hade turen att vinna! Sedan skulle det nog bli ett par kronor över till några racerbiltatueringar. Det hade varit perfekt inför sonens barnkalas i sommar!
/Cecilia
trasselsudden_(snabela)hotmail.com

Sara sa...

Jag skulle köpa en massa fina tårt & bakdekorationer. De är ju så kul att piffa sina bakverk lite extra. Och framför allt nu när vi också har ett 1-års kalas inom inte alltför avlägsen framtid :)

//Sara
saralilla(a)hotmail.com

ellinor s sa...

Åh jag är jätte gärna med!
Jag fyller 20 om 20 dagar, och jag tänkta såklart ha fest, men med PRINSESStema! Haha ;)
Så jag skulle köpa massa aker från prinsesstemat och massa gulliga ballonger :D

ellinor@stehlin.se

Kathrine H sa...

Gutten min blir også snart ett år. :o)

Jeg blir selvsagt veldig gjerne med i denne tävlingen også, og om jeg skulle bli den heldige vinneren ønsker jeg å kjøpe Svampbob pappmuggar, papptallrikar, servetter, Nalle Puh-inbjudan og 3 stk. isfacklor til min lillegutts 1-årsdag. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

jimmy sa...

hej hej

jag är gärna med

vinner jag så kommer jag att köpa muggar, tallrikar och servetter i temat Mimmi pigg.. till dottern.

ha det gött..

Mvh Jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Madde sa...

Klart jag vill vara med sonen fyller snart ett två månader usch och fy vart har året tagit vägen?!

Favoriten var svår att utse men döskallesakerna var ju hur söta som helst. :D

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com
http://metrobloggen.se/vhdbrud

Sara sa...

Vilken perfekt tävling, verkligen! Min son Jonah fyller 2 år om drygt en månad, och jag vill verkligen ha ett speciellt tema på hans kalas. Men det är lite dyrt för min ekonomi att köpa ett kalaspaket själv.. Så det här vore ju toppen!

Om jag hade turen och vann så skulle jag välja Djungel. Jag skulle vilja ha papptallrikar, pappmuggar, servetter och en djungelduk.

Mail: sara_kramer@live.com

Myran sa...

Min son fyller 5år den 7:e mars, så jag är absolut med & tävlar!
Min son gillade mest, Turtles & My Little Pony, så vi hade köpt produkter med någon av de i såfall. =)

zebramyran@hotmail.com
Alexandra

Anna sa...

Min dotter fyller 1 år i spetember och om jag vinner skulle jag välja antingen ballongtemat eller Mimmi Pigg samt en hel del muffinsformar och tårtdekorationer till kalaset!

anna.gyllstedt@spray.se
gyllan.blogspot.com

Unknown sa...

Till min dotter Agnes skulle vi köpa Djungeltemat! Hon fyller 2 år i April, men vi har redan börjat planera! Skulle dock vara mycket lättare ett litet bidrag då vi inte har så mycket pengar :)

Sara - Thaison sa...

Tess fyller 5 år nästa månad och hon är Barbie-tjej. Så det hade blivit Barbie ballonger, barbieservetter och barbiepåsar till fiskedammen. 2 år på raken har hon bjudit in halva skolan och min mamma har hjälpt mig med kalaset för närmare 50 personer. Nu finns inte mamma med oss längre :( och det är första året utan henne. Så det blir ett tufft kalas. Jag försöker övertala Tess att bara ha ett litet kalas här hemma och då behövs det lilla extra så som barbiegrejorna. Det finns inte att få tag på här i Krabi.

Kram från värmen,
Sara

Anonym sa...

jag skulle nog handla grejor till ett beachparty för nu vill jag ha SOMMAR snart!!
anki_karlsson@hotmail.com

Johanna sa...

Jag skulle nog satsa på fingerdockor, loop-sugrör och tallrikar och duk från Djungeltemat.

Anonym sa...

Litlest Pet Shop skulle få äran att stå för dekorationen på dotterns första kalas!

Karin
doll@home.se

Carola sa...

Eftersom våra tjejer gillar Små Einsteins så är svaret givet - det skulle bli Små Einsteinsgrejer så det stod ut genom öronen på dem! :-D

Liams mamma sa...

Hej jag skulle välja nicke nyfiken eller stålmannen till min sons kalas :)

Liams mamma sa...

Glömde min mail adress : jessi_622@hotmail.com

evamar sa...

Här är det enda vi kan enas om Star Wars så det får bli såna grejor för hela slanten. Det tråkiga med tvillingar är att det är svårt att ha ett eget kalas.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/february/presentkort-24-feb.html

Mamma Mia sa...

Ett riktigt prinsesskalas för att fira våran Greta Prinsessan av Storvreta som nyss kommit... ja jag vill att alla ska komma för vi är så glada åt vårat första barnbarn ska ni veta

Olelsi / Nettan sa...

Ohh vilken super perfekt tävling, då min grabb blir 5 år den 9 mars.
Men först ska lilla bäbisen komma så det blir lite fartigt här i början på mars. Då vore det jue perfekt att vinna en massa fina grejor till kalaset.

Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/february/vinsten-valj-valfritt-i-fran-kalasbolaget.html

Det fanns mycket och välja på:
Bilar,
var en av favoriterna.
Tallrikar,glas,dukar,godis påsar och tatueringar,sugrör.( Såg även dinosarier som växer i vatten, kul grej och lägga i påsarna). Jag skulle nog inhandla vad som skulle göra en kille glad att få ha sitt första kalas för sina kompisar.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Carola L sa...

Jag skulle nog välja att köpa lite muffinsformar :-) sedan blev det nog kalassaker med pirattema


Länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/presentkort-kalasbolaget-24-februari.html

mariat sa...

Jag skulle välja nick nyfiken till min dotter som snart fyller år och ska då få ha sitt första barnkalas med dagiskompisarna. hon är helt galen i nicke så det skulle vara perfekt.

Länkat har jag gjort här: http://mamatilltva.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes.html

Kawwe sa...

Är gärna med :D
Skulle om jag vann välja fina tårt-verktyg och dekorationer. Bakning hör ju till de roligaste förberedelserna inför ett kalas!

Hoppas på tur!
kawwe@hotmail.com

Amanda sa...

Finfin tävling som vi absolut vill vara med i.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-kalasbolaget.html

Om vi vann skulle vi vilja ha Fiskar - dukningsset 40 delarx2. hade passat perfekt till Ludwigs stora kalas han ska hålla i sommar.

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam