lördag 6 februari 2010

» godmorgon lördag

Liam har sovit sina tolv timmar inatt och väckte mig inte förrän kvart i åtta. Simon åkte till jobbet tidigt i morse och jag vet inte om han kanske varit uppe med Liam något inatt. Men det var riktigt skönt att han lät mig sova idag.

I helgen har jag lite att tänka på inför Liams födelsedag. Vi har ännu inte beställt någon tårta och jag har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Färgerna ska helst vara i limegrönt och turkost men vad ska det finnas på? Vad passar en liten kille? Bilar? Usch, ingen aning. Har kikat runt på tårtforum och annat för att få lite tips men jag vet inte alls.
För ett par dagar sen slog det mig att jag inte haft en tanke på att sätta in Liam i tidningen. Shit, det måste vi ju göra i både Smålandsposten och Barometern/Östran.
Nu är det inte många dagar kvar tills vår lille kille fyller stort!

3 kommentarer:

Simon sa...

Har inte varit uppe hos Liam inatt.
Ringer sen....puss

bagerskan sa...

Ofattbart vad tiden har gått fort, tycker inte det var länge sen vi kom hem med våra små klimpar. Nyfiken på vem som blir årets bebis i år!

Spännande med tårta, vet inte hurdan Sebastians ska se ut heller, funderar på tåg... Vi får se...

Kram kram Karin

Plutten sa...

Vad skönt att ni fått sova. Helt otroligt att han sov tolv hela timmar i sträck! Duktig, och trött, kille ni har;)

Jag ÄLSKAR tårtor! Ta något som liksom är "unisex". Jag menar, en färgglad blomma? Något liknande:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam