tisdag 9 februari 2010

» födelsedagspresent från zizoo

Idag kom det en 1-årspresent till Liam på posten. Det var en jättesöt mössa i serien Uggla Turkos från snälla Margit på Zizoo. Tusen tack! Liam passade i den helt perfekt.

IMG_9288IMG_9281IMG_9293 

zizoo

Zizoo är ett nystartat svenskt märke för barnkläder från Malmö. Stilen är rolig och färgglad med dragning åt unisex hållet. Kläderna är lätta att kombinera samt mjuka och sköna.
Kläderna finns från storlek 50/56 - 110/116. Zizoo kommer ut med minst en kollektioner per år. Kläderna säljs via återförsäljare med egna butiker eller webbshoppar.

Håll ögonen öppna! Snart startar en tävling med ett jättefint pris i samarbete med Zizoo!

1 kommentarer:

Carolina sa...

Så gulligt, härliga färger - den klär honom jättebra! kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam