måndag 22 februari 2010

Tävling: Ateljé Vidagård

Ateljé Vidagård är en utav de mysigaste butiker jag någonsin besökt. Där kan du finna lantliga inredningsdetaljer, handmålade möbler, presentartiklar och mycket mer!
I denna tävling har du chansen att vinna en personlig leklåda med valfritt motiv och namn. Värdet på denna ljuvligt söta vinst är 715 kr + 150 kr i frakt. Gissa om jag kommer bli avis på vinnaren?!

Motiv man kan välja mellan:
- Prinsessor, féer och änglar
- Pirater
- Djungeldjur
- Troll
- Småkryp
- Sjömanskläder
- Kaniner, möss och nallar

Atelje Vidagård 01
Jag tävlar om en leklåda med valfritt motiv och namn från Ateljé Vidagård.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta hur just din leklåda från Ateljé Vidagård skulle se ut! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 8 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

74 kommentarer:

Carolina sa...

Wow, vilken toppentävling - klart man vill vara med!

Jag skulle vilja vinna en leklåda målad i ljusbeige och engelskt rött med prinsessor på :-)

Texten skulle vara Isabellas Grejer!

*håller tummarna stenhårt*

NoOne sa...

Jag vill vara med!!!

Önskar En låda i Blått med katter på & Texten:
Kattleksaker!

Min mail:
annmi.eriksson@hotmail.com

Sjubarnsmamma sa...

Jag är med o tävlar!
Jag älskar troll så jag skulle vilja ha en låda med troll på och där det står leksaker.

http://snurtan.blogspot.com/2010/02/tavlar-hos-agnes_22.html

Mrsfunky sa...

Vilken underbar tävling!
Är gärna med!

Jag skulle vilja ha en låda med bilar på och där det stod Noahs bilar!

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/02/riktigt-tavlingshumor-idag.html

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! Kram

Anonym sa...

ÅH vilken fin tävling. JAg skulle vilja ha en låda i vitt och grönt med giraffer, krokodiler och apor på och texten "Leksaker".

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Therese sa...

Guud vilka fina lådor!!
Alfred skulle vilja vinna en låda med en traktor på, med texten "Affes fordon"

Vi länkar från bloggen =)
http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/february/leklada-8-mars.html#comment

Kram Therese

Carro sa...

Jag är gärna med!!

Skulle vilja ha en låda i vitt och turkost med djur på och texten Elliots leksaker.

Länkat: http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/february/leklada-hos-agnes.html


Carro
griffelfot@telia.com

Linda sa...

Hej!

Vilket pris!

Jag är gärna med.

Om jag vinner väljer jag en ljusbeige låda med trollflickor på. Så får det gärna stå "Lovinas leksaker" på den.

Kram Linda (fors_linda@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med!
Fina lådor var det!

Vinner jag så tar jag gärna en cappucinofärgad låda med troll på och så kan det stå LEKSAKER på den.

Mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Anonym sa...

Lådan ska vara vit, ha den röda texten Tyras Hemligheter och dekoreras med några svarta myror.

Hoppas hoppas vi vinner en sådan!

Karin
doll@home.se

Emma sa...

Hej..
Om jag vann skulle jag välja en låda med pirater och namnet Eddie på...

Länk: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-3.html

MVH Emma

sandra sa...

Hallå!
jag vill självklart va med. Om jag vinner så väljer jag en där det står LEKSAKER i ljusbeiget med troll på.

/ sanko
sandra_fors93@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill jättegärna vara med! Kommer dock inte in på den sidan så jag ser inte vad man kan välja på. Men en vit och röd (eller rosa om det finns) med texten Stinas leksaker. Gärna någon figur på också, men jag ser ju som sagt inte vad som finns att välja på. Håller tummarna ändå =)

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar.
Om jag vann skulle jag vilja ha lådan med Djungeldjur och texten "mina leksaker"

Har länkat i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-4.html

Kram
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar.
Om jag vann skulle jag vilja ha lådan med Djungeldjur och texten "mina leksaker"

Har länkat i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-4.html

Kram
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Emelie sa...

Vilken underbar tävling, den vill man inte missa. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en låda där det står Edda och den ska vara rosa med prinsessor på.
Tack..

/Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej Agnes!
Dagisfröken på Edabacken här,jag skulle gärna önska en låda som det står"Lindens överraskning" på!
Vore skitkul att ha när man skulle ha nåt spännande och kunna trolla fram nåt ur en så läcker låda.
Kicki

Anonym sa...

Hejsan! Jag vill vara med i detta!

jag skulle vilja ha en ljusbeige med troll på. med orden "mina leksaker" på den.

Från Tarja (hannu_fors@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej.
jag vill vara med och tävla om en leklåda.

Jag skulle vilja ha en vit låda med en prinsessa på och så skulle det stå "min leklåda".

Jag har länkat till tävlingen på min blogg.

alexandersson@hotmail.com

www.mammakristina.blogg.se

/Kristina

Anonym sa...

hej hej jag vill vinna detta väldigt gärna. och vinner jag så väljer jag en vit låda med texten MINA LEKSAKER på och med sånna Troll på den.

nina / ninafors@hotmail.com

Unknown sa...

åh jag o sambon har varit några gånger på atelje vidagård, där har vi både kikat o fikat!
kan verkligen rekommendera deras frallor o kaffe - mycket gott o fräscht!

om jag skulle vinna så hade jag väldigt gärna velat ha en grönlåda med djungeldjur o texten - leksakslåda.
men länken barnmöbler.nu funkar inte så jag kunde inte kika annat än på deras bilder på ateljevidagård.com

kram jenny

brandt.jenny@gmail.com

Linda sa...

Åh vilken underbar tävling vill gärna vara med och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha en ljusrosa låda med en massa trollbarn och det ska stå Majas saker på den.

Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-leklada.html

Håller tummarna :)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla.
En Vit och grön låda med djungeldjur där det står "mina leksaker".

min mail: frida@bakkman.se

Frida

Kathrine H sa...

Jeg ville hatt en mørkebrun og beige eske med kaniner på (vi har hatt to kaningutter som vi var veldig glade i) til min lillegutt, med teksten "Leker" på. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna , skulle välja en låda i grönt/beige..med några hoppande gröna grodor och texten VICENTES LEKSAKER
Kram

chanette sa...

http://darkbarbie.blogg.se/2010/february/vinn-fran-atteje-vidagard.html

på lådan skulle vara bilar och stå

MINA HEMLISAR

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en leklåda med kaniner, möss och nallar på. Jag skulle vilja ha den i "gammeldags" grönt. Och på den ska det stå "Mina leksaker"

Jag har tipsat om tävlingen här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/february/leklada-fran-atelje-vidagard-hos-agnes.html

Blev jätte imponerad över deras sortiment, jag kommer säkerligen beställa något där ifrån, antingen till mig själv eller som present. (:

Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com
hansmunmotminhud.blogg.se

Sara sa...

Gud vilken snygg låda. Sådan kan man ju inte annat än vilja ha.
En vit & grön med djungeldjur skulle nog passa bäst i Isacs rum. Med texten grejor skulle de bli ännu bättre.
//Sara

Iza sa...

KUL!
Till Ludde skulle det passa kanon med en låda med Pirater. Han är en riktig sjörövare full av bus. Har faktiskt en farfar som är (en snäll) pirat i västindien.
Håller tummarna!!
Kram Izabell Engberg
izabell@garda.se

Anonym sa...

jag skulle vilja vinna en med troll på där det det står "mina leksaker"


ha de fint! mail: litenmentuff@live.com

Cecilia sa...

Vi håller tummarna för en vit låda med texten "LEKSAKER" i blått och änglar (om man kan välja bara det) alternativt kaniner, möss & nallar på! :)

(trasselsudden_(at)hotmail.com)

Mamma Mia sa...

Vilka lådor, vilka fina, och vad spännande saker man kan ha inuti...Vi skulle önska en Låda med texten GRETAS hemlisar..en olivfärgad med lite gul-beige sidor..med målat med många katter och hundar som leker och har roligt, kanske som drar i ett nystan, slickar i en skål...Greta är vårat första barnbarn och hon är ett riktigt hjärtegryn....vilken tävling och vilken trevlig blobb

Linda sa...

Vilken otroligt vacker leklåda det var kärlek vid första ögonkastet <3
Vid vinst önskar jag en låda som är röd & vit där det står: Lovas leksaker.

har länkat:
http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/8e-mars-2010-leklada.html

kram Linda

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag önskar jag en beige låda där texten är "Hugo´s tåg" och målat motiv skall vara ett tåg.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/8-mars-vinn-en-personlig-leklada.html

Liams mamma sa...

Åhh precis vad jag skulle behöva till min son!

Vi skulle vilja ha en blå/turkos låda med Liams saker och med djungeldjur!

jessi_622@hotmail.com

harope sa...

Oj va fina men eftersom länken inte funkar så har jag inte varit in och tittat men jag skulle vilja ha en vit/svart låda med pirater på och texten skattkista skrivet på.

kram

Carola L sa...

Jag skulle vilja ha en låda med pirater på!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/leklada-8-mars.html

Amanda sa...

Vilken superrolig tävling! Vi vill absolut vara med. Ludwig skulle vilja vinna en leksakslåda med djungeldjur med texten Ludwigs Ark.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-leklada-med-valfritt-motiv-och-namn.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Caroline sa...

så fin tävling!
måste testa lyckan!

om jag vann skulle jag vilja ha en låda djungeldjur så skulle de stå noahs leksaker.

carolinejonssson@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vann så skulle min låda bli målad i ljusbeige och vårgrönt med Djungeldjur på och texten "Smått och Gott"


Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Maria sa...

Då jag känner en liten gosse som står mig varmt om hjärtat och som fyller år i april så vore detta en väldigt bra present. Om jag vinner så vill jag ha en med pirater och som det står Williams leksaker på.

maria_malmgren@tele2.se
Kram

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar om en leklåda med texten Melvins leksaker (om möjligt) annars Mina leksaker. Skulle vilja ha djungeldjur på lådan.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/leklada.html

info@annakarlsson.se

MAMMAFIA sa...

Åh jag vill så gärna vinna. Vad fina lådor!!
Jag heter Fia, min mailadress är fiaeklund@hotmail.com, min bloggadress är http://fiaeklund.blogspot.com (jag länkar i högerkolumnen) och på min leklåda skulle det stå Elins leksaker och jag skulle vilja ha den med Prinsessor målad i ljusbeige och engelskt rött.
Hoppas hoppas hoppas!

Sandra sa...

Åh vilka fina lådor! Jag skulle gärna vilja vinna en till min lilla dotter. Favoriten är den med prinsessor målad i ljusbeige och engelskt rött med texten Agnes leksaker.

skruttefi@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej
jag skulle vilja ha en låda med prinsessor....
martina_holst@hotmail.com

marija sa...

häftigt!! Nu ska d vinnas åt lill pojken :) om turen hittar mej blirre en ljusbeige / vårgrön låda med pirater på och text -Williams leksaker-

mail: marija_k85@hotmail.com

länkat på bloggen! :)
http://ganevic.blogg.se/2010/february/mamma-tavlar-1.html

Annica sa...

lådan ska vara målad i ljusbeige och engelskt rött med prinsessor och texten "Tindras leksaker". :D


bloodsband@live.se

Lisa sa...

Gud vilken rolig tävling! Har suttit och funderat ett bra tag nu, och OM jag skulle vinna så skulle det nog vara väldigt roligt med en låda med djungeldjur-motiv och som de står "Min buslåda" på :) som sagt, otroligt rolig tävling - vem som än vinner. roligaste vinsten jag sett på länge faktiskt=) och klart att jag länkar!

/ Lisa, lisbus@hotmail.com

Lisa sa...

och om jag missförstått det där med "valfri text" så funkar "Mina leksaker" bra ;)

/ Lisa, lisbus@hotmail.com

Linda sa...

åh så söt låda! jag vill ha en till min dotter, litefria händer på utseendet men rosa, vitt lila och prinsessor är något hon gillar =)

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/02/leklada.html

Anna sa...

Jag vill gärna vinna en låda till min dotter!

I så fall vill jag ha en i vitt och rosa med prinsessor på som det står "mina leksaker" på :)

Anonym sa...

Självklart vill vi vara med och tävla om en prinsesslåda till våran lilla prinsessa. Då skulle Amanda kunna förvara sina leksaker som ligger överallt i den. Skulle bli kanon :)

Håller tummarna!

anna_nilsson55@hotmail.com

Helena sa...

Hejsan !!

Denna tävling vill jag inte missa!!!

Om jag vann en leklåda skulle den bli till min son som ääälskar PIRATER.
Lådan skulle ´bli en skattkista med pirater och kryp på...

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=27192940

Håller tummarna*ler*

Kram Helena
lottie.c@telia.com

Elin sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och pröva lyckan.OM jag skulle vinna så skulle jag välja en vit/beige låda med troll på.
Så fina dom är!! Helt otroligt :)

*håller mina tummar & tår
hoppas lyckan hittar till mig denna gång*



Elin Lindberg


eliiin_lindberg@hotmail.com


http://elindberg.bloggplatsen.se/2010/02/28/

BeckaHBitcH.se sa...

Om man ska välja bland de befingtliga förslagen skulle jag vilja ha en Piratlåda "min skattkista" målad i ljusbeige och allmogeblått.

Om man får välja fritt vill jag ha en grön låda (så klar grön som möjligt) med olika djungeldjur på som det står "Alvins låda" på

Jag länkar här: http://beckahbitch.blogg.se/2010/january/sista-chansen.html

beckah@mensa.se

Mamma Mia sa...

Gretas skattkista
skulle det stå
lådan skulle vara limegrön och gul
lite barn som leker skulle vara motivet

jag Greta skulle ha sinna prylar där, dockor och annat som små flickor har...från farmor

Karlskronamamman sa...

Hej! Vilken fin tävling! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan...
Skulle jag vinna skulle jag vilja ha en brun och vit låda med féer på.
Texten skulle bli "Mina leksaker".
Länkar i högerkolumnen på min blogg:
www.karlskronamamman.blogspot.com

karlskronamamman@gmail.com

Hälsningar Hanna

Cina sa...

Har länkat : http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777, och håller tummarna för en vit och svart SKATTKISTA med pirater på. Här är det nämligen skattjakt som gäller !

Susanne sa...

Hejsan!
Den här chansen vill man ju inte missa, de är ju jättefina!

Hoppas jag har turen att vinna en som är vit och och lite gammelrosa, med fjärilar på, eller nyckelpigor.

Med texten "Min skattkista"
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

om JAG har den stora turen att vinn så vill jag ha en grön o vit med djungeldjur o texten "HEMLISAR""!!!
hoppas,hoppas,hoppas......

Frida sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en fin låda. Om turen är på min sida skulle jag välja en låda med pirater.
Har även läkat i högerspalten på min blogg.

Johanna sa...

Vill gärna vara med och tävla!Skulle vilja ha en låda med feer (och framförallt en massa stjärnor) målad i vårgrön och ljusbeige, med texten "Novas skatter".

Johanna sa...

Men min emailadress kom visst inte med: johanna@kenas.se

alexandra sa...

ännu en bra tävling :)

min leklåda skulla vara i färgen vårgrön men djungeldjur på men svart text. det skulle stå leklåda på den

jag har även länkat på min blogg.

http://axdal.se/jag-tavlar-hos-agnes/

kramar alexandra

Anna sa...

Jag är jättegärna med och tävlar!

Sitter här höggravid och vet dessutom att det är en liten kille vi väntar :) Skulle därför gärna ha en kista med djungeldjur med texten "mina leksaker".

mvh Anna

livetsomanna@spray.se

Therese sa...

Hej!

Jag är jättegärna med & tävlar - mitt första deltagande i en sådan faktiskt... :)

Om jag vinner skulle jag väldigt gärna vilja ha en låda med pirater, målad i antikvit bakgrund & pirater i blå färg. Text (i svart): Isak´s bus & kul

Hoppas hoppas... :)

Min mail: mittlillamakeri@hotmail.com

Min blogg: http://mittlillamakeri.blogspot.com

Ha en härlig dag!
Kram Therese

Emma sa...

Troll passar perfekt till min son som är ett litet troll... hihi
Och så ska det stå leksaker på.
Åhh jag vill vinna :)
fantasiemma@gmail.com

evamar sa...

Vilka underbara lådor! Vinner vi önskar vi oss lådan med prinsessor och texten Moas hemligheter.

PS. Länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/march/lada-8-mars.html

Mamma Mia sa...

jättefin vinst provar en gång till det skulle stå <gretas skattkista

ljusbeige och vår grönt med små kaniner på-- oj vad det skulle vara roligt att ge sitt första barnbarn denna vackra leklåda... för snart blir det väl små dockor

ellinor sa...

Vilken toppentävling!

Jag skulle så gärna vilja ha Prinsessor, féer och änglar och namnen "Polly & Ludde" på lådan till mina små änglar!

Kram
sotnosen_1990@hotmail.com

Kashaya sa...

Glömde mailadress.. kashayasblogg@yahoo.com

Kashaya sa...

Den skulle vara beige med djungeldjur och texten Elviras leksaker på.

Tovis sa...

Skulle välja en låda med Pirat-motiv, och texten "Mina leksaker" :)

hoppas på tur!
Kram
ectricgirl@yahoo.se

Ylva sa...

Är gärna med! Skulle vid vinst välja en låda med insikter på, och med texten "Prylar" :D

Kram Ylva
choklad@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam