måndag 15 februari 2010

» ja må han leva…

Det hade gått jättebra på dagis idag. Dom hade firat hans födelsedag och ätit vaniljglass! Sjöng för honom gjorde dom också vilket absolut inte uppskattades då Liam började stortjuta. Han undrade väl varför alla “gapade” så högt på honom, lilla gullefis. Han fick present också, en tavla av Jenny Nyström, ett fint grattis-kort och ballonger med serpentiner. Så han hade nog haft en riktigt bra dag idag!

Jag berättade innan att vi skulle få besök också. Det var meningen att Eve, André och Nemo skulle komma förbi men Liam somnade som en stock efter dagis så vi fick skjuta upp det några timmar. Och när vi kunde så var Nemo jättetrött så vi får ta det på torsdag istället. Inte lätt att planera med småbarn!

Har förresten fått kul post idag! Det var de tuffa Sock-ons från Ängholmens Barnprodukter som vi vann hos Muppsan. Tusen tack, verkligen jättesöta!

Min gubbe har ockuperat soffan med OS-tittande vilket jag gärna slipper. Men när han tröttnar (om det är omöjligt) hoppas jag på att få se klart Wallander – Bröderna som spelades in i helgen. Har även satt Familjen Annorlunda och Spårlåst på inspelning, då har jag något att göra imorgon då min lillfis åter igen är på dagis!

2 kommentarer:

MADELEINE sa...

Men liten då.. ;-)

MADELEINE sa...

Hej tjejen, en liten fråga, visst kunde du göra flikar till blogspot? Jag fick hjälp med mina men är inte riktigt nöjd.. :-o Kan du göra nya som passar bättre?? KRAMIS

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam