fredag 19 februari 2010

Tävling: Minifolk

I barnbutiken Minifolk hittar du ett stort utbud av personliga produkter! Du kan handla ursöta barnkläder, doppresenter, påslakanset och mycket mer.
I denna tävling kan du vinna en snuttefilt med valfritt namn eller text på. Du kan välja mellan snuttefiltarna Matilda (rosa) och Hugo (ljusblå) som kommer från Bukowski.

Minifolk 01  Jag tävlar om en snuttefilt med valfri brodyr från Minifolk.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos Minifolk! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 5 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

49 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med :-) Min favorit är tröjan "Lobilo Angel"

Har länkat i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-3.html

Kram
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

sofia sa...

Hej.
Påslakanet med en personlig brodyr gastnade jag för.. hoppas på vinst.

Lillan sa...

sååå söta! min favorit är Mjukiskaninen André...sååå söt:)

har länkat här:
http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/february/snuttefilt.html

mail: litenmentuff@live.com

trevlig helg!

Sandra sa...

En snuttefilt med Hilda på skulle vara toppen.

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla. Min favoritprodukt hos Minifolk är mjukiskaninerna Andre och Cornelia. Så söta!
Har ingen blogg att länka i.
/Kristin, hakr0003@student.umu.se

MansonDust sa...

Jag är med & tävlar. :)

Jag gillade åkpåsarna bäst, särskilt de av märket "Buggysnuggle". Praktiskt att slippa ha en filt löst i vagnen.

Länk till tävlingen: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/february/snuttefilt-med-valfri-brodyr.html

Min mail: mansondust@gmail.com

Anonym sa...

hej hej!
jag gillar "in the pocket baby". jättesmart när man inte vill släpa med sig barnstol hem till folk. jag skulle vilja ha den rosa snuttefilten..
martina_holst@hotmail.com

MADELEINE sa...

jag gillar faktiskt bäst dessa snuttisar, dom är ju såå fina!! En sån vill Alvin ha!! ;-)

Annica sa...

Min favorit är "Fixoni tröja flygplan". :D

bloodsband@live.se

Stina sa...

Åh så söta!

Eftersom dottern inte har någon liten snutte så skulle jag ge henne den till henne om jag vann!

Trevlig helg
Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

BaraKids sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och denna är min favoritprodukt:
http://minifolk.se/visa_produkt.asp?t=Barnvagns+filurer&id=323&lang=sv

Har även länkat i min blogg!

barakids@live.se

Sara sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla.. Min favorit ur deras sortiment är Trotsboken, det är även något jag skulle ha stor användning för nu :P

Om jag vann så skulle jag vilja ha en rosa snuttefilt med brodyren Lillan på. Min kompis väntar sitt andra barn och vi vet att det är en flicka :)

Mail: sara_kramer@live.com

Annmi sa...

Jag vill vara med!!!!! :)

Tycker om det mestsa men väljer:
Mjukiskanin Cornelia ♥

Mail:
annmi.eriksson@hotmail.com

Jimmy sa...

hejsan

jag är gärna med och tävlar

favorit produkterna är Lobilo tröjorna, speciellt långärmad. Superfina.

mvh Jimmy
grob_flyer@hotmail.com

linda sa...

hej jag vill vara med och tävla.

favoriten var Elodie åkpåse. sådan hade jag gärna haft=)

ha det fint!

kram linda (fors_linda@hotmail.com)

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/minifolk.html

info@annakarlsson.se

En Mölnbobos Liv - Melvins mamma sa...

Tusan också, råkade klicka enter knappen innan jag hann skriva in favoriten...

Här är den

Zelection påslakan

Länken till tipsningen är här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/minifolk.html

info@annakarlsson.se

Elin J sa...

Åhh, jag vill vara med! *håller tummarna*

Elin J sa...

Glömde säga att min favorit är Trotsboken, kan ju säga att den skulle behövas med en trotsig 3åring här hemma! =)

*håller tummarna*

Anonym sa...

Min favorit är nog faktiskt snuttefilten, som tävligen handlar om. Den rosa är så söt, hade passat perfekt till mina nyfödda kusin Nina :)

Mejl: Tramsig_@hotmail.com

johanna sa...

hej jag är med i tävlingen!
min favorit produkt är nog Mjukiskanin Cornelia för det är en sån lite kanin jag skulle vilja ge till min söta 3åriga lillasyster, det är också en sån som när hon blir äldre skulle komma ihåg att hon haft och ha haft bra minnen med den!

mail:Johannasofiamattila@hotmail.com
namn: johanna mattila

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min favoritprodukt är mjukiskaninen André.

Carro sa...

Jag är med här också =)

Favoriten är In the pocket baby, perfekt när man ska iväg.

Länkade http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/february/snuttefilt-hos-agnes.html

Carro
griffelfot@telia.com

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med!

Mitt favorittprodukt er Ugly Duck BabyBob Body. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Anonym sa...

vilka SÖÖTA.....!!!
förutom dessa snuttisar så var favoriten nog "KOSSA PÅ HJUL",SÖT!!
anki_karlsson@hotmail.com

Carita sa...

Jag är gärna med :)
Min favorit är: Ugly Duck BabyBob Body. Himla kool body ^^


Ha en fin dag!
turkost@gmail.com.

Emelie sa...

Hej :) Min favoritprodukt är knoppa vaggan, den är underbar.

/Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Unknown sa...

härlig tävling!

min favoritprodukt är Mina första år boken. den är så fin!

av snuttarna hade jag valt en rosa med texten astrid. det skulle skruttan nog tyckt var gosigt!

kram jenny
brandt.jenny@gmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och min favoritprodukt hos Minifolk är elodie details velvet åkpåse

Länkar självklart
http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-snuttefilt.html

Hoppas på tur:)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

Anonym sa...

Jag tycker bäst om dessa produkter:
laban badcape
zelection påslakan
dinglisar med klämmor

Om jag vann skulle jag vilja ha den rosa snuttefilten, min killes syster som precis har fått en dotter skulle få den. (:
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com
hansmunmotminhud.blogg.se

Cecilia sa...

Så otroligt söta! Min favorit är Elodie Lumberjack denim åkpåse.
/Cecilia
trasselsudden_[at]hotmail[punkt]com

Mamma Mia sa...

Jag tror att Greta skulle bli glad åt en rosa snuttefilt, och jag hennes farmor håller nog med...den och Greta ihop oh så gulligt!!!

Linda sa...

Hej jag har nu tittar runt minifolk ännu en gång & jag är fortfarande lika förtjust i överkastet Galaxy det är bara såå snyggt!!

vid visnt önskar jag den rosa snuttefilten till min dotter!

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/snuttefilts-tavling-tom-53-1.html

kram Linda
(linlar78@spray.se)

Carola L sa...

Lobilo Angel är min favorit

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/snuttefilt-5-mars.html

Amanda sa...

Min favorit är barnvagnsskylt bil som hade varit så fin på Ludwigs vagn. :)

Ludwigs favorit är Bukowski Hugo som han faktiskt hade en förut. han fick den när han var två dagar gammal i julklapp på Astrid Lindgrens barnsjukhus Barnintensivvårdavdelning. Den var länge hans favorit men tyvärr har den blivit stulen. Nu hoppas han på att få vinne en ny älskling.

Vi har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-snuttefilt.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

BeckaHBitcH.se sa...

Fanns mycket fint! bland annat badrocken som man kunde köpa med brodyr!

Har länkat här:
http://beckahbitch.blogg.se/2010/january/sista-chansen.html

beckah@mensa.se

Kawwe sa...

Är med här också!

Favvoprodukten är "Elodie details velvet åkpåse (förutom snuttefilten då)

mailen är: kawwe@hotmail.com
Hoppas på tur!

care69 sa...

Jag är med!
Min favorit är Zelection Påslakan med tåg.
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/5-mars-vinn-snuttefilt.html

care69(at)live.se

Linda sa...

jag är med=)

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/02/jag-tavlar-om-en-snuttefilt-med-valfri.html

min favoritprodukt blir nog Elodie åkpåse, folklore =)

Anonym sa...

Vill också delta :)
Favoriten ur sortimentet är Trotsboken!

Ha en trevlig helg!
Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

evamar sa...

Jag är gärna med även här och länkar såklart:'

http://evamar.blogg.se/2010/february/snuttefilt-5-mars.html

En favorit är lakanen med personlig brodyr.

Mamma Mia sa...

Påslakarnet med personlig brodyr är ju bara så fint...vill gärna vinna den rosa eftersom Greta är en liten tjej

Susanne sa...

Boken "Mitt första år som mamma" gillar jag. En toppenpresent till syrran som snart ska ha barn! Gillar sådana böcker, kul att titta tillbaka i om ett par år.

gotland(at)speedmail.se

Caroline sa...

Oj, de var svårt att välja ut sin favorit de fanns en del fina saker. En favorit var Zelection Påslakan, eller Mjukiskanin André var så söt eller den häftiga Buggysnuggle Retro Spotty Midnight Blue åkpåsen.


Hoppas på in tur!

Länkar till tävlingen: http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/march/tavling-hos-agnes-om-en-snuttefilt-med-valfri.html


carolinejonssson@hotmail.com

Cathy sa...

Hej!
Är GÄRNA med å tävlar om en snuttefilt till min lilla pojke:-)

Min favorit hos Småfolk är Laban badrock:-)

Min e-mail:
johansson-77@live.se



Nu håller jag tummarna!

alexandra sa...

hej jag är gärna med och tävlar.

min favoritprodukt från minifolk är Cuties snuttefilt blå

jag har länkat till dig på min blogg också.
http://axdal.se/jag-tavlar-hos-agnes/

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill prova lyckan..=) att vinna en snutteilt till min son!

Gillar skorna: Cuqitos Soft Blå Kanin i creme

Länkat:

http://virresblogg.blogspot.com/2010/03/tavling-slut-5-mars.html

veronica_134@hotmail.com

Ylva sa...

Är också med! En favorit från sidan är "Elodie åkpåse, folklore" :)

Hoppas på tur!
choklad@gmail.com

Jessie sa...

Åh så söt snuttefilt! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Min favorit produkt är "Cuties snuttefilt blå"! =)

Här är min mailadress: jesca4@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam