onsdag 10 februari 2010

» effektiv dag

Simon åkte på halsont igår så jag och Liam fick gå till dagis själva idag. På onsdagarna är dom i stora leksalen och rusar så det verkade Liam tycka vara roligt! Ganska så blyg först men sen går han på upptäcksfärd, leker med bollar, tittar i de roliga speglarna och iakttar de andra busande barnen. När jag skulle ge mig hemåt blev han dock lite ledsen men fröknarna var snabbt framme och underhöll honom med annat. Jag antar att han glömde mig ganska fort efter det!
Vid tolv var jag tillbaka igen för att hämta min lille fis. Allihop satt och åt sin middag och Liam var som vanligt inne på sin andra portion – matglad kille!
När vi kom hem så somnade han ganska fort och då passade jag och gubben på med en rejäl storstädning! Fy sjutton vad duktiga vi har varit! Dammat, dammsugit, skurat, vattnat och så har vi ställt i ordning långbordet som vi ska ha på lördagens kalas. Härligt, härligt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam