fredag 12 februari 2010

Tävling: MySilver

My Silver tillverkar namnsmycken i äkta silver. I deras nätbutik hittar du fantastiska namnbrickor, namnstavar, namnringar och amuletter - alla personligt utformade efter dina önskemål!
I denna tävling har jag fått den stora äran att få tävla ut en fantastisk vinst till ett värde av 600 kronor!

Det du har chansen att vinna är:
- En klassisk namnbricka 3 mm (400 kr)
- Valfritt namn/text (50 kr)
- Kedja (100 kr)
- Presentask Lyx (30 kr)
- Frakt (20 kr)

MySilver 01 Jag tävlar om ett namnhalsband i äkta silver från My Silver.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilket smycke som är din favorit hos My Silver. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 26 februari klockan 21:00! Lycka till allihopa!

128 kommentarer:

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar :-)
Min favorit är namnamuletterna.

Har Tipast i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes.html

Kram,

ahlstrom_angelica@hotmail.com

Annmi sa...

Jag är med :)

Önskar Namnbrickor 3 mm...Om jag skulle ha turen att Vinna!

mailen:
annmi.eriksson@hotmail.com

Carolina sa...

Min favorit är namnringarna!

carolina.lorentsson@bredband.net

Emma Johansson sa...

Min favorit är namn armbanden :)
Länkar på min blogg med :)

Emma
thesan89@hotmail.com
http://emsipemsi.blogspot.com

Annica sa...

Min favorit är namnarmband. :D
Fast skulle vilja vinna namnhalsband för jag äger faktiskt inget halsband för antingen så tar min dotter dem fast det var år och dar sen jag köpte ett nytt så nu skulle hon inte ta sönder den.

bloodsband@live.se
annica

Jenny sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Mitt favoritsmycke är "Namnbrickor 3mm".

Länkar även på min blogg (http://bempa.blogg.se/2010/february/tavling-1.html)

Mail:
Bempa_89@hotmail.com.

/Jenny

Sjubarnsmamma sa...

Min favorit blev namnstavarna. Jag har länkat från min tävlingsblogg. Nu hoppas jag bara på tur!

http://snurtan.blogspot.com/2010/02/tavlar-hos-agnes.html

HANNAH sa...

Favvisen är armbanden med namn på!! Skulle jätte gärna vinna med ett halsband med mina två älsklingars namn på!!!

Kram

Stina sa...

Min favorit är namnstavarna!

Hälsningar Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Anonym sa...

hej...

mina favoriter är namnstavarna, så jättefina.
Man kan ju hoppas på turen!

åsa
asa.hugosson@utb.vetlanda.se

Johanna sa...

Jag tycker armbandet med minitags på är jättefint och unikt, har inte sett det nån annan stans vad jag kan minnas.

Det var en jättevacker lyster på dessa brickor, skulle hemskt gärna vilja vinna!

mailadress johanna@maersta.se

Sandra sa...

Jag vill vara med o tävla, mina favoriter är namn armbanden.
sandraahlquist@live.se

Ylva sa...

Är jättegärna med och tävlar! En av favoriterna på sidan är namnringarna.

Hoppas på tur!!
Kram
choklad@gmail.com

Emelie sa...

Jag skulle verkligen vilja vinna denna tävling ;) Då skulle jag vilja ha en namnbricka där det står min kommande dotters namn och ett litet hjärta efter. Så nu håller "vi" tummarna både hon och jag.

min mail: emeliewennberg@hotmail.com

Drilona sa...

jag är med min favorit smycket vad namnsmycken den som har två brickor hoppas jag vinner


min e-mail är Drilonasblogg@hotmail.com

Jennifer sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla, om jag vann skulle jag vilja att det står Jennifer på smycket:)

min mejl: j.lovstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla om ett namnhalsband!
De extra breda namnringarna blev min favorit, stilrena och jättesnygga!!

Trevlig Helg!
Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill jättegärna vara med! Har gett min älskling namnbrickor med barnens namn, men har inga själv :/
Min favorit hos My Silver är namnamuletterna. Håller tummarna!
acwse(at)hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag gillar deras namnamuletter. Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/my-silver.html

info@annakarlsson.se

Jeanette S sa...

Jag gillar 3 mm namnbrickorna bäst!

Ha en fortsatt härlig helg.

Mamma Mia sa...

Halsbandet man kan vinna är ju så otroligt vackert,,,klart jag vill vinna det, skulle önska min dotters namn Ellinor, eller kanske mitt första barnbarns namn men det är ju inte fött ännu, vi vet inte vad det blir...
Ellinor är min dotter och jag har en underbar dotter hon är mitt allt,,

Love and be proud sa...

Mina favoriter blev deras namnringar! :)

Nelly sa...

Jag är med och tävlar :)
Jag tycker namnstavarna var jätte fina!
har även länkat :)
http://nellym.blogg.se/2010/february/namnsmycke.html

/ yllen_nelly94@hotmail.com

Lisa sa...

Hejsan!
Jag älskar verkligen dessa smycken.. svårt att välja, eftersom alla e så sjukt fina.

Jag gillar namnstavarna jätte mkt.

Häftigt att man kan ha sitt namn på det också. Äger själv inget halsband, förutom det jag fick när jag fyllde 3, fast dt har ju mamma såklart gömt någonstans..

Lisa
liisaphaan@hotmail.com

sara sa...

hej.
Min favorit va namnbricka 3mm.
Om jag hade haft äran att vinna hade jag velat ha datumet jag o min pojkvän blev tillsammans på halsbandet.

mail:zarah124@yahoo.se

Anonym sa...

Jag ar garna med :)
Min favorit ar nog denna amuletten http://mysilver.se/files/080103_010.jpg

Kram!
/Maria (maria.bmast@gmail.com)

care69 sa...

Jag är med!
Min favorit är namnstavarna.
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/26-feb-vinn-namnhalsband-mysilverse.html

care69(at)live.se

Name: Simi sa...

Åh vilken underbar tävling! Älskar namnsmycken!
Det jag fastnade mest för var nog namnstavarna,men även namnbrickorna. Dock var det lite synd att man endast kunde se bilder på dem "övriga mycken" man borde ha lite mer info..
Vill så gärna vinna!

KRAMIS!!

Millah sa...

Åhh jag skulle så hemskt gärna vilja vinna.

Jag tyckte om massor men mest:
Namringarna :) millah gilla


Kramar

JENNIE sa...

Jag vill jättegärna vara med! =)


Jag älskar allt på sidan men just nu är jag inne i en period då jag älskar ringar så jag måste säga deras namnringar! Skulle jag själv kunna köpa =)

jenniesplace@live.se

ElinArmour sa...

Jag är gärna med & tävlar :)
Hade beslutsångest eftersom jag gillade i stort sett allt, men namnarmbanden gillade jag bäst!

Har länkat här:
http://elinarmour.blogg.se/tavling/2010/february/tavling-hos-agnes-1.html

Min mail är:
elinpantsar@hotmail.com

Pillis sa...

Jag är med! Tycker namnbrickorna 3 mm är finast.
Har länkat här:http://pillistavlingsblogg.blogspot.com/2010/02/jag-tavlar-om-ett-namnhalsband-i-akta.html

/Pillis

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen sa...

Hej!
Jag är med och tävlar!

Den jag fastnade mest för var/är Namnbrickorna, skulle bli fint med namnet Kevin på ^^,
Och om denna graviditet går bra så kan man lägga till ett namnsmycke ^^ hihi..eller ja bricka då.

Mail:
Hannele_R@hotmail.com

Kram
Hannele

nathalie sa...

jag tycker namnarmbanden var finast, skulle gärna ha ett sådant.

Nathalie
mejl:punch_@hotmail.com
blogg:Nathalief.blogg.se

Gabbies sa...

Jag är med o tävlar. Det smycket jag fastnade mest för var namnringarna. Det tycker jag e så himla fint!

Länkar så klart: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/namnhalsband-2.html

Hoppas på tur!

Sanna sa...

Jag gillar namnringarna extremt, faktiskt funderat på att köpa en med texten "mormor&morfar" sen morfar gick bort senast förra veckan, det blir så personligt och fint, har alltid med dom.

Mail: Pyret_91@hotmail.com

Ha en bra alla hjärtans dag!

Diana sa...

Dogtags bild 34 är absoluta min favorit. Båda mina barns namn skulle få plats påhttp://mysilver.se/gallery_34.html brickan.
Jag har redan mina barnsnamn intatuerade på min ena arm, men den syns inte alltid, så då vill jag bära ett halssmycke med deras namn som inte behöver vara undangömd.

Livet i träsket sa...

Jag gillar namnamuletterna.
Hoppas på tur i denna tävling!
Kristina Taimi
k_taimi@hotmail.com
attapjott.blogspot.com

Veronica sa...

Jag gillar dom klassiska namnbrickorna, speciellt den bredare 4mm med strass. Lyxigt och vackert.

Veronica
indracc@hotmail.com
http://akashas.blogg.se

johanna sa...

jag är med i tävlingen!
mina favoriter är namnarbanden! :D

mail:johannasofiamattila@hotmail.com
namn:johanna mattila

Anonym sa...

Namn: Alexandra
Mejl: Tramsig_@hotmail.com

- Min favorit hos MySilver är helt klart namnringarna, dem är så himla personliga och söta. Vem hade inte velat få en sådan av sin pojkvän?

Veronica sa...

Underbar tävling!

En av alla favoriter hos My Silver är namnarmbanden - gudomligt vackra!

Hoppas på tur!

Mvh Veronica
mail: virre_20@hotmail.com

Unknown sa...

wow vilken bra tävling!
här har jag länkat
http://hyperballad-tavlar.blogspot.com/2010/02/tavling_7862.html

min favorit är den klassiska namnbrickan fast med en sten längst ner!

kram jenny

brandt.jenny@gmail.com

Karlskronamamman sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla!
Favoriterna är många men en av dem är armbandet!

karlskronamamman@gmail.com
www.karlskronamamman.blogspot.com

Hälsningar Hanna

chanette sa...

FAMILY FIRST ring/armbandet var helt fantastiskt...men vill gärna vinna ett namn halsband.. lovely.. har lagt in denna på min blogg under katerogin tävlingar

Linda Nordström sa...

Hejsan

Å hur ska man kunna välja EN favorit ... de är ju så fina & personliga allihop ! perfekta presenter ! Har gett bort sånna här i julklapp men äger dock ingen själv, visst är det väl så man köper till ANDRA men unnar sig inte själv... jag skulle vilja ha en med min sons namn och födelse datum . Men på vilket smycke .... herre gud ! Han heter ELIAS min PRINS och är född 980917 . hade en jobbig graviditet & vi har haft det tufft i livet. ensamstående mamma vid 22 .. var inte kul .
Så att få bara min älsklings namn runt halsen skulle förgylla min dag !!!

linda nordström

Anonym sa...

Vilka vackra smycken! Jag gillar verkligen namnringarna, de är så fina. Jag och man man får nog ta och gifta om oss ;). Men jag vinner gärna halsbandet. Hoppas på tur. /Jenny S (jenjonsjoberg@hotmail.com)

Elin J sa...

Namnsmyckena, 4 mm brickorna är mina favoriter. Skulle bli snyggt med Saga & Mille på de!

*håller tummarna*

Anonym sa...

Jag gillar namnarmbanden!! Jättefina!!

FiaLisa76@hotmail.com

Erica

Erika sa...

Jag gillar stavarna
Ha länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Cecilia sa...

Förutom det tjusiga namnhalsbandet så tycker jag väldigt mycket om den fina namnarmbandet "Margareta".
Cecilia
trasselsudden_(snabela)hotmail(punkt)com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla, och favoriterna måste nog bli namnarmbanden fast det var svårt att välja då allt är fint.

länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-namnhalsband.html

Hoppas på tur:)
Linda

Sara sa...

Vilket härligt paket.
Namnstavarna blev helt klart min favorit!!
här är min länk: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/02/262-namnsmycke-mysilver.html
//Sara (saralilla at hotmail.com)

Sara - Thaison sa...

Åhhh det är precis vad jag letar efter!! Ett namnhalsband har jag länge velat ha men nu såg jag namnarmbanden och det är nog min favorit.

Just nu kommer jag inte in på blogg.se men jag kommer att länka när det går.

Jag gillar din blogg och söta Liam :)

Kram från värmen!
Ps. om jag skulle vinna så har jag även en adress i sverige :) Ds

Theres sa...

Jag skulle verkligen uppskatta ett sådant smycke!!

Kram Theres

pia.theres@hotmail.com

http://mamatheres.blogg.se/

Emelie, Elliotts mamma sa...

jag är gärna med, min favorit är självklart den fyrsidiga namnstaven..så fiin- får plats många namn där ;)

emjo_83@hotmail.com

Hanna sa...

Hej Agnes!

Hade otur i din förra tävling men försöker igen :)

Att vinna detta smycke skulle göra mig så glad.. Vill ha namnen på de jag älskar mest runt min hals! Favoriten är helt klart haslbandet i mitt på din bild.. Jättevackert!

Hoppas hoppas hoppas..

Kram Hanna
hnaaaaaaa@hotmail.com

viola sa...

Jag är självklart med!
Mitt favoritsmycke är namnbrickorna så klart! Så fina!

Min mejl: viola_best@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vilken rolig tävling:)

Jag tycker att "Namnamuletterna" är heelt underbara!
Har tyvärr ingen blogg...

Bästa Hälsningar Helena (helena_lht@live.se)

Kathrine H sa...

For en fin tävling!

Jeg blir veldig gjerne med; min favoritt er Dogtags XL. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Anonym sa...

Namnarmbandet är bland det finast jag sett! Bra jobbat mysilver. Skulle med stolthet bära det varje dag!

Fin tävling!

Snöiga hälsningar,

Anna
(anna.a.la.casa@gmail.com)

jimmy sa...

hej jag är gärna med och tävlar

favoriten är namnringarna.. kanonfina!

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

linda sa...

hej jag vill supergärna vinna detta så självklart är jag med.

favoritprodukten var namnringarna, har velat ha en sådan länge nu.

hoppas på tur.

kram linda (fors_linda@hotmail.com)

Madde sa...

Åhh jag har så länge velat ha ett namnhalsband med min livs kärleks namn samt min underbara sons namn på.
Favoriten är så klart namnhalsbanden med namnbrickorna. :D

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com
http://metrobloggen.se/vhdbrud

Anonym sa...

Självklart vill vi vara med och tävla. Tycker om alla smycken hos MySilver,

Favoriten är namnamuletterna.

Hoppas på tur. Ha en bra dag.

Therese
therese.ekholm@kalmar.se

Fredrika sa...

Jag blev väldigt förtjust i namnringarna, skulle gärna ha min käraste namn på ringen:) Hade tidigare en namnamulett men nu är det tyvärr trasigt, så skulle bli jätte tacksam om jag vann :) hihi
kram

fredrika

fredrika.rothoff@hotmail.com

Sara - Thaison sa...

Nu kunde jag äntligen länka till din härliga tävling. Jag är helt fast beslutad att vinna din tävling -hahaha.

http://thaison.blogg.se/2010/february/valj-ett-valfritt-smycke.html

kram

Anna söderberg sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar om ett fint namnarmband!

Kram Anna
ansobloggar.blogg.se
amsoderberg@bredband.net

Charlotte sa...

Hej, hej!

Oh, vilken rolig (och fin) tävling.
Jag tycker bäst om 3 mm namnbrickorna, helt sagolika!
Nu håller jag tummarna...

Ha en fortsatt fin dag!
/Charlotte

charlottejohansson_@hotmail.com

Sanna sa...

Halloj!

Självklart vill även ja vara med och tävla.
Smyckena e underbara men mina favortiter är de extra breda namnringarna!!


Kram Sanna

svalin_s@hotmail.com

Linda sa...

Hej jag anmäler mig också till tävlingen, min favorit inne hos my silver är namnringarna både den smalare och bredaremodellen!

länkar:
http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/avslutas-fredagen-den-26-februari-klockan-21.html

Kram Linda

Mrsfunky sa...

Hej,
är gärna med och tävlar. Min favorit är namnamulletterna.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/02/tavling_19.html

Hoppas du får en trevlig dag!
Kram

sofia sa...

Min favorit är namnringarna!

sg_martinsson@hotmail.com

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma sa...

Oj får man bara välja en favorit?
Namnamulletterna är nog största favoriten men älskar de enkla klassiska namnbrickorna.

Länkar självklart här:
http://salkert.se/2010/02/tavlingstips-4

Johanna sa...

Jag tycker väldigt mycket om namnringar!! Jättefina! :)
MVH, JohannaK

Traderajossu1972@gmail.com

Moa sa...

Hej, jag tycker namnbrickorna är finast!

Hälsn Moa (moa.hagman@hotmail.com)

elin sa...

Hej! Jag tycker namnbrickorna är finast. Hade jag vunnit hade jag skrivit in min mammas namn (hon dog i cancer) för att känna att hon alltid är nära mitt hjärta.

elinwernvik@gmail.com

MansonDust sa...

Jag är med. :)

Min favorit är namnarmbanden.

Min mail: mansondust@gmail.com

Länk: http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/february/namnhalsband-i-akta-silver.html

Anonym sa...

hej hej!
jag gillar smycket som inte finns i det vanliga utbudet men som är ett dopsmycke. finfint!!. enkelt. men skitsnyggt.
martina_holst@hotmail.com

Elin Södergren sa...

Hejsan!
Jag är hemskt gärna med och tävlar!
Min favorit är namnstavarna,skulle älska att ha en sån med min sons namn på!
Mvh Elin S
E.sodergren@live.se

johanna sa...

Jag vill vara med och tävla, har inget halsband just nu så va skulle vara bättre än ett med sina älskade barns namn på =)

Min favorit är namnbrickor 3 mm

hjobor@hotmail.com

Unknown sa...

jag skulle bli glad om jag vinner en amulett
kramiz Mia

Johanna sa...

Johanna heter jag och min mailadress är ekberg.johanna@hotmail.com. Jag kan faktiskt inte välja då jag har två favoriter hos My Silver och det är namnbrickorna och namnringen. Men måste jag välja en blir det nog.... åh vad svårt.. namnbrickorna..

Anonym sa...

Mitt favoritsmycke är självklart det som jag fått i present av min sysyter när vår mamma hastigt lämnade oss i svår sorg. Detta hade varit fint att komplettera med en smal namnplatta SISTER. Tack för ett mkt betydelsefullt smycke.

Sara Ryderling sara.ryderling@skane.se

-svantes mamma- sa...

Hej!

Först vill jag säga att din blogg är sååå mysig!
Sen MÅSTE 26e vara någpt speciellt datum för mej denna månad, då många intressanta grejer händer! :)


Jag älskar namnstavarna 5mm, för plats åt 4 namn. Guuud så snyggt!

Kommer att titta mer på tävlingarna, så länk kommer senare.

Många varma kramar!

sarina.fredriksson@hotmail.com

-svantes mamma- sa...

Här kommer länken... Hittade ingen annan tävling som passade oss nu :(


http://nykick.blogg.se/2010/february/tavling-mysilver.html

Varma kramar!

Supersöt liten Agnes du har!

Anna sa...

Min favorit är namnbrickorna, och skulle då vilja ha ett med min dotters, som föddes i höstas, namn :)

anna.gyllstedt@spray.se

gyllan.blogspot.com

Jill sa...

Vill absolut vara med på den här tävlingen!

Favoritsmycket är svårt att säga men jag gillar verkligen namnringarna!

Jill Dahlström
jill_127@hotmail.com

Emelie sa...

Hej hej!

Om jag vann tävlingen skulle jag välja en namnstav 6mm och fästa den på min bilnyckel, och eftersom jag kör bil hela dagarna skulle det bli ett fint smycke.

Mvh
Emelie
ovekrans@hotmail.com

Anonym sa...

Min absoluta favorit är namnarmbandet med den lilla namnbrickan, såå fint!

Karin
doll@home.se

Sallyomuffy sa...

Hej Agnes!
Spännande blogg du har!
Är jätte gärna med i din tävling!
Fin tävling du har ordnat, vill verkligen vinna. Jag tycker verkligen om unika namnsmycken. Mysilver är en jätte underbar sida.

Om jag vann skulle jag vilja ha ordet: Sky

Anledningen att jag vill ha ordet Sky är att jag tycker att himlen är så oändlig och fin oavsett om den är blå, grå, svart eller orange/röd. När man tittar upp mot himlen får man starka känslor. När jag ser en blå himmel finns det harmoni i mig, och när jag ser en grå himmel så är det jätte sorgligt. Så himlen betyder jätte mycket för mig, när jag gråter och ser att himlen är blå så slutar jag gråta och blir lugn igen.

Hoppas verkligen på att vinna.
Då skulle jag bli super glad.

Lycka till som mamma och lycka till med bloggen.

Kramar från Sallyomuffy

Sallyomuffy sa...

Oj, glömde berätta vad min favorit produkt är hos Mysilver.
Min favorit produkt är Dogtags XL.
Då kan man rista en hel mening på den.

Hoppas att jag inte störde.

Kramar från Sallyomuffy

Wanja Liljedahl sa...

Hej, hej

Vill så gärna vinna en namn stav med en bling och mina 3 barns namn. Har kollat så länge på den. Ända sedan jag köte en till en nära kamrat.
Den är så himla snygg.


Wanja Liljedahl
wanja.ason@hotmail.com

Iza sa...

Stora favoriten är en namnstav! Och denna veckan känner jag mig som en vinnare!!! Skall kämpa mig igenom tjejvasan på lördag och hoppas på stortur när jag kommer hem och kollar mailen på söndag. Trött, träningsverk och förmodligen less på skidorna...
håller tummarna.
Kramar Izabell Engberg
izabell@garda.se

moaz sa...

å så snyggt halsband! vet exakt vilket namn jag vill ha om jag skulle vinna:) skulle såklart bli min älskling!

jag var och tittade på hemsidan och min favorit produkt var det här halsbandet som man kan vinna :)

Liams mamma sa...

Åhhh klart jag vll vara med och vinna :)

Där fanns så mycket fint men gillade ringarna, armbandet eller ett halsband med min sons namn på.... kan inte välja, men vinner jag så lovar jag att jag ska ha bestämmt mig :)

jessi_622@hotmail.com

evamar sa...

Namnstaven är nog min favorit med rättighet att tveka eftersom det finns så mkt fint.

PS. Jag länkar.

http://evamar.blogg.se/2010/february/namnhalsband-26-feb.html

Mamma Mia sa...

Namnamuletterna är klart finast på hela hemsidan,,,skulle jag vinna ska det stå Greta på den,,, Greta är mitt första barnbarn Prinsessan av Storvreta ska du veta----ja så ska hon heta

jessica sa...

heej :) jätte fina smycken på MySilver, men de ja bäst tyckte om var namn-staven smidig och snygg helt enkelt :)

mvh jessica
rejv_girl@hotmail.com
http://jmoliiin.blogg.se

Anonym sa...

hej, min favorit är namnarmbanden som är väldigt söta:)!

mandacarlssons.blogg.se
manda.carlsson@hotmail.com
mitt namn är Amanda carlsson (som du kanske redan förstått)

Madde sa...

Smycket som lottas ut är min favorit. Har länge tänkt köpa ett men det verkar aldrig bli av så nu tar jag chansen att vinna ett istället :)
Hoppas turen är på min sida den här gången :)

Tova sa...

Family first-armbandet var jättefint!

Hoppas, hoppas på tur nu :)
Kramar
ectricgirl@yahoo.se

Natalie sa...

Mina favoriter är namnstavarna, så otroligt söta! Hade jag haft blogg hade jag länkat, älskar din blogg och deras produkter!

Min mailadress är iallafall: natalie.silva@live.com

Sanna sa...

Jag föll för namnringarna, de var väldigt fina!

Jag vill gärna vara med i din tävling!

Finataender@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! Namnbrickorna 3 mm är hur fina som helst! louise.sb@spray.se

Jennifer sa...

Hej!
Jag gillar allra mest namnbrickorna.
Tyckte det såg så fint ut.

Jag har även länkat i min blogg
http://sjeen.blogg.se/?tmp=24090813

Nu hoppas jag på tur
/Jennifer
Jeeennifer_S@hotmail.com

Carola L sa...

Min favorit är nog namnbrickorna :-)


Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/namnsmycke-26-februari.html

Anonym sa...

Hej!

Jag är mest förtjust i armbanden med grejer på=)

Hälsningar
fryken@hotmail.com

sofie sa...

hej, jag är jättegärna med om den här chansen!

Linus sa...

Vilken tävling!

Jag får säga att min stora favorit på Mysilver.se är namnbrickorna med halskedja eftersom min far nyligen förlovade sig med hjälp av ett par sådana kedjor.

Och nu när jag och min underbara flickvän snart firar hennes födelsedag skulle det inte sitta fel med en underbar liten present!


Lincarte@msn.com

Marlene sa...

Jag tycker bäst om Namnstavarna :-)

marlene_nordqvist@hotmail.com

M08 sa...

Jag älskade verkligen de extra breda namnringarna, så himla fina. väldigt symboliska och ändå stilrena, passar alla :) blev lite smått kär i dom.

Så nu håller jag tummarna och om jag vinner kan du väl skriva aliaset i din blogg så mailar jag dig? :)

Hoppas hoppas hoppas

Amanda sa...

underbart fina smycken! Min absoluta favorit är det fina namnarmbandet. Riktigt läckert!

Har också länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-namnhalsband.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

sara sa...

självklart vill jag vara med.
Min favorit är helt klart Namnbrickor 3 mm.

Mail: zarah124@yahoo.se

Name: Simi sa...

Gud vilken härlig tävling!
Dem ahde väldigt fina smycken, min favorit är nog namnstavarna! Dem är hur fina som helst!Om jag vann skulle jag gärna vilja att det stod mamma på namnbrickan. Älskar henne oerhört mycket,hon betyder allt för mig!
♥kramis♥
simi_k6@hotmail.com

nathalie sa...

nathalie pettersson
king_koleck@hotmail.com
http://photomachine.blogg.se/
mitt favorit smycke är ett jag köpte hos mysilver å min vän, det är ett dogtag med texten "always near" underbart fint de blev! :D

Maria sa...

Åh här måste jag vara med :)
Min favorit är namnamuletterna

maria_malmgren@tele2.se
Kram

Sandra sa...

Jättefina smycken! Namnstavarna är en favorit. Skulle vilja att det står Agnes på brickan om jag vinner.

skruttefi@hotmail.com

lara sa...

Jag skulle vilja vara med i tävlingen och min favorit var namnamuletterna var riktigt fina och om jag skulle vinna skulle de stå Lara på .
Puss

Lara_5b@hotmail.com

Erika sa...

Jag ahr länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Jag gillar namnstavarna

Kawwe sa...

Är gärna med och kniper en lott!

Hm, gillar nog namnamuletterna mest :)

Hoppas på tur!
kawwe@hotmail.com

Malin & Elise sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla, sen min dotter kom har jag alltid velat ha ett halsband med hennes namn: Elise, så favoriten är helt klart namnbrickorna.

Länk på min blogg: http://malinmedk.blogg.se/2010/february/namnsmycke.html#comment

malinkrekula@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, har länge letat efter nån som säljer namnsmycken av silver och är snygga och äntligen har jag hittat stället! Så jag vill gärna vinna denna tävling, skulle jag vinna skulle jag vilja ha ett smycke med min sons namn på Viktor :) Mitt favorit smycke är namn amuletterna XL

Hoppas att jag har turen med mig denna gång! Ha en bra dag! / Linda

fransson_85@hotmail.com

Elin sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen och pröva lyckan.
Jag tycker om stavarna och brickorna lika mycket.
Stilrena och jättefina.

Jag länkar till min blogg: http://elindberg.bloggplatsen.se/2010/02/25/


eliiin_lindberg@hotmail.com

Ida Turesson sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla om leklådan!

Min dotters leklåda skulle ha en prins och en prinsessa på var sida om ordena Skatten Isabelles skatter. Sen skulle det vara rosa rosor sprida i ett vackert linjärt mönster.

mammaida@hotmail.com

Hoppas jag vinner!
Behöver ha nånstanns att stoppa alla prinsess saker!

Ida

Viktoria sa...

Har varit sååå sugen på ett namnsmycke men har inte unnat mig detta. Nu när jag hittade tävlingen kunde jag bara inte låta bli att delta, och jag såg att det va sista dagen idag med *hoppas på tur*

http://mysilver.se/files/090530_002.JPG
är nog den jag fastnat mest för men vet ju inte om antalet bokstäver funkar med mina flickors namn...

Mamma Mia sa...

Önskar en namnstav med namnet Greta på...Greta är mitt första barnbarn och jag avgudar henne så, hon är bara en vecka gammal..ett smycke med hennes namn på runt min hals med en sådan där fin kedja med pärlor på...o va fint det skulle vara ....farmor

Linda sa...

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/02/smycke.html

allt är så fint... men favorit är nog namnbrickorna 3 mm

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam