måndag 15 februari 2010

Tävling: Zizoo

Zizoo är ett svenskt barnklädesmärke med mjuka, sköna och fantasifulla kläder för lekfulla barn. Mönstren är gjorda med inspiration från barn och deras kreativitet och stilen är rolig och färgglad med dragning åt unisex hållet. Zizoo finns att köpa hos bl.a Ebbes Butik och Rebuz Kids.
I denna tävling har du chansen att vinna en urmysig barnfilt i serien Uggla Turkos!

Zizoo 01Jag tävlar om en barnfilt från Zizoo.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta gärna vem som skulle få den fina filten! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 1 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

Bloglovin'

66 kommentarer:

Carolina sa...

Om jag har turen med mig så skulle min son Oliver få filten, han har aldrig varit intresserad av "snutte" innan men nu när han ser sin lillasyster gosa med sin "snutte" titt som tätt så vill han ha, går runt och tjatar om att det är hans "snutte" osv... såå, han skulle bli väldigt lycklig för en egen!

Ulla Lundmark sa...

Om jag vinner så ska mitt älskade barnbarn Knut få den!

ulla@dinborn.se

Elin J sa...

Min son Mille skulle få filten om jag vinner, den är jättefin! Verkligen!

Länkar också här: http://extrem.blogg.se/?tmp=15093752

*håller tummarna*

Emma sa...

Vill jätte gärna vara med och tävla om denna fina filt, och om man skulle ha turen och vinna så skulle min son Eddie få den.

Länk: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-2.html

mvh emma

åsa sa...

Hej...

om bara några dagar kommer min älskade bebis till världen. Då kan det behövas något mjukt att bli insvept i...

åsa

asa.hugosson@utb.vetlanda.se

AnnapåGrönkulla sa...

Om jag vinner så skulle min fina Stina Josefina få den =)
acwse(at)hotmail.com

Susanne sa...

Vilken fin filt! Den vill jag vara med och tävla om. Den skulle passa perfekt till min 9-månadersskrutt Viggo eftersom det är hans absoluta favvofärger. (Hrm... kanske mest mammans favvofärger men ändå...) :)
Länkar från min tävlingsblogg: http://tavlingsbloggen.wordpress.com/

Carita sa...

Jag är gärna med. Om jag har tur att vinna skulle jag ge den i gåva till en väns barn. Tror filten skulle matcha skitbra till deras vagn :)

Mvh; Carita
turkost@gmail.com.

Anonym sa...

Jag är självklart med :) om jag vann skulle jag
viiipi@hotmail.com
MVH //Vipi

Anonym sa...

Hej hej! :-)

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vann skulle min lilla brorsson Casper som kom till världen den 3 februari få den :-)

Kram,

http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-2.html

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och jag skulle ge den fina filten till min lilla sessa. Skulle nog bli toppen att gosa med i vagnen

Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-barnfilt.html

Hoppas på tur:)
Linda

Anonym sa...

Hoppas på tur att vinna denna underbara filt som jag skulle ge till min minsta son Theo.

Therese Ekholm
therese.ekholm@kalmar.se

Anonym sa...

Äntligen har jag övertalat min man till att försöka få ett barn till. Den 24 mars föds vår lilla sladdis-tjej, lillasyster till Tim 8 år och Natalie 10 år.
Vinner jag filt-tävlingen så får såklart alla tre barnen gosa med den, men mest lilltjejen förstås!
Tack för en trevlig blogg!
Hälsningar från tjocksmocken Karin
karinkarm@passagen.se

Sara sa...

Om vi har turen och vinner så skulle min älskade son få denna filt.
Givetvis har jag även länkar :)
//Sara (saralilla at hotmail.com)

Theres sa...

Mini (Wilmer) skulle få den, han e minst i sykonskaran å får inte så ofta nya saker så det hade varit roligt!!

Kram Theres

pia.theres@hotmail.com

http://mamatheres.blogg.se/

emelie, elliotts mamma sa...

ååå..va roligt =) blev moster till en liten gosse för några veckor sedan, om jag vann så skulle de ju bli en given present till den lille sötnosen =)

emjo_83@hotmail.com

Kathrine H sa...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen - og om jeg skulle bli den heldige vinneren skal min snille og gode lille sønn få den. :o)

Kathrine H sa...

Jeg glemte selvsagt å etterlate e-postadressen min, så her er den: kirsebaerlivet@gmail.com :o)

jimmy sa...

hej jag är gärna med och tävlar

har jag turen att vinna så får självklart min underbara dotter den.

hoppas på tur.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

linda sa...

hejsan...

jag är gärna med och tävlar.

om jag vinner den så ger jag den till min dotter, den skulle passa henne bra.

kram linda (fors_linda@hotmail.com)

BaraKids sa...

Om jag för en gångs skull har turen med mig skulle jag ge den till min lilla son som är solstrålen i mitt liv och förtjänar det bästa! <3

Har även länkat i min blogg:
http://barakids.blogg.se/2010/february/tavling-filt-fran-zizoo.html

barakids@live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar, om jag vinner så får min son filten.

/Josefine (yozzan_@hotmail.com)

Sandrah sa...

Om jag vinner så kommer min yngsta son att få den :) Han har en matchande sparkdräkt från zizoo som han tycker om så det blir nog perfekt det!

Madde sa...

Klart jag är med och tävlar vore super kul att vinna då min syster är gravid hon skulle nog bli superglad över den underbart söta barnfilten.

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com
http://metrobloggen.se/vhdbrud

Linda sa...

Jag var till min kompis idag för att gratulera till deras lille kille, uppmärksam som jag är så såg jag ingen så här fin filt. Så givetvis skulle vinsten gå till honom <3

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/avslutas-mandagen-den-1-mars-klockan-2100.html

Kram Linda

care69 sa...

Jag är gärna med!
Min yngsta son skulle få den, han släpper inte sin snutte knappt. Den är inte fräsch eller hel...
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/1-mars-vinn-barnfilt-fran-zizoo.html

Anonym sa...

Jag skulle ge denna filt till en av mina bästa kompisar som nyligen flyttat till Italien och som får sitt första barn i slutet av Mars. Kanske blir det den lille killens mest älskade snuttefilt :)

Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

Jenny sa...

Åh, en sån skulle jag mer än gärna vilja vinna till bebban i magen som kommer snart, vore perfekt till nya vagnen som vi precis beställt ♥

Länkar till tävlingen här: http://jennyn.blogg.se/tavlar/2010/february/zizoo.html

En Mölnbobos Liv sa...

Min vän fick en son för några månader sedan och den skulle bli fin till honom. Hoppas på tur.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/filt.html

info@annakarlsson.se

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna...min 8 månaders skulle få det..till sin vår/sommarvagn ;)

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Den här filten skulle min väninnas ursöta son få.

sofia sa...

Min bästa vän ska ha barn 4 juli, om jag vinner så skull hon få den=)

Lillan sa...

jag vinner gärna den söta filten till bebisen i magen!
har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/february/filt.html

mail: litenmentuff@live.com

trevlig helg!!

Johanna sa...

Jag är med och tävlar så klart!
Min lille son Henning skulle få filten :)

Fin blogg du har!

MVH, JohannaK

Johanna sa...

Glömde mailadressen. Den är traderajossu1972@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Skulle ge filten till min urgulliga brorsdotter, tillika mitt gudbarn.
/Kristin, hakr0003@student.umu.se

Anonym sa...

hej hej! o vilket sött mönster!!
jag vill vinna! jag har inga barn men skulle gärna behålla den själv. :) men annars ger jag den nog till en liten bebis som fortfarande inte är ute ur magen,men som snart kommer... martina_holst@hotmail.com

Johanna sa...

Om jag vinner filten så ska min söta dotter Alva få den <3

hjobor@hotmail.com

Annica sa...

om jag vinner där här filten så skulle min kompis få den för hon har en liten flicka på 5 månader. Och hon är ensamstående och jag tycker det är starkt gjort av henne att ta hand om barnet helt själv. :P


bloodsband@live.se

Stina sa...

Hej hej!

Jag är gärna med och tävlar och om jag vann skulle jag ge filten till Isabellas kusin, som ska födas i början av sommaren :-)

KRAM
Stina
fladdor@gmail.com
http:fladdor.blogspot.com

Therese sa...

Hej!

Jag sitter här med en busig bäbis i magen som skulle ha kommit ut den 17 febrari, men som tycks trivas allt för bra i min mage... :-/ En gullig filt kanse kan lura ut "fröet" till den 1 mars?! För något längre än så hoppas jag itne gå över tiden.

Har även länkat/tipsat!
http://lurans.blogg.se/2010/february/en-djungel.html

Kram,
Therese - Sockenvägens Söta
bjarstig@live.se

Sara sa...

Jag vill jättegärna vara med! Och om jag hade turen och vann så skulle min son få filten i 2-årspresent.. Han fyller år om drygt en månad. Skulle verkligen vara en perfekt present!

Mail: sara_kramer@live.com

Jill sa...

Vilken himla fin filt!
Om jag vann tror jag att jag skulle ge den till min sons fadders bebis som kommer i maj. Men kanske behåller jag den till min Vincent istället :)

Jill Dahlström
jill_127@hotmail.com

Carro sa...

Jag är med

Om jag vinner så får min son filten. Han ska ha egen sovfilt på dagis och då skulle den här bli perfekt =)

Passade på att länka med http://griffelfot.blogg.se/competition/2010/february/filt-hos-agnes.html

Carro
griffelfot@telia.com

Anonym sa...

ÅHH......vilken fin filt....den skulle jag ge till min kompis lilla "sessa"(om JAG vann alltså!!)
anki_karlsson@hotmail.com

jessica sa...

Har ett litet frö i magen så det är den som skulle få filten om jag vann för de är vad som fattas innan fröet kommer..(jessicaolofsson@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej

Jag skulle ge den till min yngsta dotter som älskar snuttefiltar. Hon skulle älska denna fina filten.

Länkar till dig på min blogg. www.mammakristina.blogg.se
alexandersson@hotmail.com

/Kritina

Unknown sa...

oh denna vill jag vinna till min dotter astrid. hade passat finfint i vagnen framåt våren!

kram jenny
brandt.jenny@gmail.com

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Det var en riktigt fin filt du lottar ut :-)
Väntar vårt första barn i juni och har köpt mycket men har ingen filt än. Så filten skulle vår tjej eller kille som bor i magen få :-)

Länkar på högersidan av min blogg!

Kram Sara

wildastenlyckan@hotmail.com

Liams mamma sa...

Jag bara älskar zizoo, har köpt lite kläder från dem innan, men om jag vann så skulle så klart min son få den :)

jessi_622@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Den som skulle gosa i filten är ingen mindre än prinsessan från Storvreta Greta ska hon heta...

hon är mitt första barnbarn ska du veta

Carola L sa...

Det är många som väntar smått just nu så det finns många kantidater till filten - vem som får den har jag inte bestämt än.

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/barnfilt-fran-zizoo-1-mars.html

Amanda sa...

Vi vill absolut vara med och tävla. Hade gärna behållt den fina filten själv men hade jag turen att vinna skulle min kompis lilla nyfödda bebis (bf 11 mars) få den fina filten. tror det hade varit en uppskattad present.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-barnfilt.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

BeckaHBitcH.se sa...

har länkat här:

http://beckahbitch.blogg.se/2010/january/sista-chansen.html

Vinner jag så vill jag ge den underbara filten till min yngste son <3

beckah@mensa.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Har länkat här:

http://virresblogg.blogspot.com/2010/02/tavling-slut-1-mars.html

om jag vinner så får min son den underbara filten!

veronica_134@hotmail.com

Linda sa...

den fina filten skulle bebisen i min mage få =)

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/02/barnfilt.html

Ragnhild sa...

Är gärna med och kniper en lott! Skulle ge filten till mitt första lilla barnbarn som föddes i januari.

Mvh
ragnhild.winbck@telia.com

evamar sa...

Om jag vinner får lille E den.

Jag länkar såklart också,

http://evamar.blogg.se/2010/february/filt-1-mars.html

Mamma Mia sa...

Jag tar en lott till mitt älskade barnbarn lilla Greta,,,kram mamma mia (egentligen Gretas farmor)

Katta - Mamma till Isabelle o Melvin sa...

Jag är med och tävlar.
Min son skulle bli överlycklig över att få ha en egen filt då han bara ärver efter sin syster. =)

länkar i min blogg
http://kattaaa.blogg.se/tavling/2010/february/tavlar-26.html#comment

min mail.
kattaaa@ymail.com

ElinArmour sa...

Jag är görna med & tävlar :)
Om jag skulle vinna är det Wilma, min vovve som skulle få filten.
Hon älskar att burra upp sig i filtar & mysa :)

Min mail:
elinpantsar@hotmail.com

Susanne sa...

Hejsan!
Lilla Linnea ska få filten i ett paket nästa gång hon kommer och hälsar på!

gotland(at)speedmail.se

Frida sa...

Hej!
Om jag skulle vinna denna filten så skulle jag ge den till min svägerska som ska få barn nu i april. :O)
sagotroll@live.com

Ylva sa...

Är gärna med! Skulle ge filten till min syster som nyligen fått en liten son :)
Kramar

choklad@gmail.com

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja ge den här fina filten till min brors dotter! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/march/vinn-en-barnfilt-fran-zizoo.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Tessan sa...

http://teslin.blogg.se/2010/march/tavling.html

OM ja vinnner så kulle jag ge den till min brosa flickvän som föder barn om 1 månad tänkte ge dom en presrnt håller tummarna :).

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam