tisdag 2 februari 2010

» dator-krabb

Sitter nu hemma hos mamma och lånar hennes dator. Vår lämnades igårkväll till Ante som än en gång får klura ut vad det är för fel på den jäveln. Vi fick låna hem en dator men vi får inte igång internet på den - skit! Jag får väl ringa och bli guidad sen eller nåt så det kommer igång. För en vecka till utan uppkoppling kommer att bli min död.

Inskolningen på dagis gick lika bra som igår. Idag var dom sammanlagt fyra stycken barn - Liam, River, Hannes och Odin. Timmen gick väldigt fort, kanske för att Liam verkade ha så kul? Imorgon blir det istället två timmars lek och då får han även fika med dom andra vid kvart i elva. Dom skulle också ut och leka i snön så han somnar nog ovaggad efteråt!

3 kommentarer:

Evelina Patron sa...

Härligt att det går så bra på dagis! Fasen va vi är vuxna nu, lämnar barnen på dagis o allt. Häftigt! :D

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Just nu pågår en tävling hos mig i samarbete med Likali.se, kika in och se om du vill vara med. :)

http://geshiia.blogg.se/2010/february/tavling-i-samarbete-med-likalise.html

Annmi sa...

Nää,va' trist med Datorbebisen :( Hoppas den "kryar-på-sig"...

Härligt att inskolningen går så bra med er lillkille,så söt ♥ *Kram*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam