fredag 26 februari 2010

Tävling: Thira

Thiras ambition är att erbjuda både privatpersoner och företag produkter inom inredning, accessoarer och presenter. Sortimentet går i en kosmopolitisk, internationell stil, som samtidigt är ledig och tidlös. Produkterna passar hemmet, resan såväl som kontoret, till exempelvis ramar och passfodral i det mjukaste läder, exklusiva doftljus samt handgjorda tvålar. Sortimentet representeras av både välkända varumärken såsom Designers Guild samt små exklusiva producenter med ett extra öga för detaljer.

I denna tävling har du chansen att vinna ett kuddfodral med en valfri bokstav i valfri färg! Överdragen är handgjorda i England och tryckta på 100% Panama bomull som har behandlats med en smutsavvisande finish. 
Kuddarna ser oemotståndliga ut i soffan, på sängen, runt bordet, i en hög på golvet eller var helst du kan tänka dig!

Thira 01
Jag tävlar om ett kuddfodral med valfri bokstav i valfri färg från Thira.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Besök Thira och anmäl dig till deras nyhetsbrev. Lämna sedan en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress och eventuell bloggadress Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 12 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

48 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!

Jag är med :-)

Har anmält mig till nyhetsbrevet och har länkt i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2010/february/tavling-hos-agnes-5.html

Kram,
angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Carolina sa...

Jag är anmäld till nyhetsbrevet med följande adress: carolina.lorentsson @ bredband.net

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill såklart vara med! Skulle passa så bra på sonens säng med ett svart H! Har anmält mig till nyhetsbrevet också =)
acwse(at)hotmail.com

Emelie sa...

Wow vilka kuddar :) Jag är absolut med i tävlingen.. så nu är det bara att hålla tummarna.

/ Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Sara sa...

Jag vill ju givetvis vara med och tävla. Kuddarna är ju helt underbara.
Har anmält mig till nyhetsbrevet och även länkat på min blog.
//Sara
saralilla(a)hotmail.com

Sara sa...

Hej Agnes,

Jag vill vara med :)

Har länkat: http://saraprovarlyckan.blogg.se/2010/february/123-valfritt-bokstavs-kuddfodral.html

sassatj@hotmail.com

Mamma Mia sa...

hallå var jag först, va kul, jag vill gärna vinna ett kuddfodral färgen grönt med ett G på G som i Greta....

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har anmält till nyhetsbrev och har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/12-mars-vinn-kuddfodral.html

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla óch har anmält mig till nyhetsbrevet

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-kuddfodral.html

Hoppas på en massa tur:)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

Anonym sa...

Har anmält mig till nyhetsbrevet och vill gärna pröva lyckan i denna tävling!

Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

MADELEINE sa...

Amanda har börjat lära sig bokstäver såå en sån kudde skulle hon älska!! Anmäld till nyhetsbrevet.

muppsan@live.se

/Madeleine

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna,anmält mig hos Thira skulle välja ett A om vi vann...kram!!!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Har anmält mig till nyhetsbrevet. Vi håller precis på att inreda Amandas rum där hon ska få börja sova i egen säng och det skulle vara så fint att ha en kudde med ett A på som hon kan ligga på :)

Jag håller tummarna.

anna_nilsson55@hotmail.com

kristinh sa...

Jag vill vara med! Har anmält mig till nyhetsbrevet!

Caroline sa...

Såklart vill jag vara med och har anmält mig till deras nyhetsbrev.

carolinejonssson@hotmail.com

Linda sa...

Hejhopp, har nu anmält mig till nyhetsbrevet! Önskar bokstaven L vid vinst då vi är 3 stycken i familjen som börjar på det.

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/march/kuddfodral-avslutas-12-mars.html

kram Linda
(linlar78@ spray.se)

Annika sa...

Jag har anmält mig för nyhetsbrevet! Har inte full koll på hur man länkar, då ja vill kunna länka så där snyggt med att bara skriva typ ditt namn o så kan mina besökare klicka sig hit.
Namnet är iaf Annika, bloggadress flerbarnsfamiljen.blogg.se/vinnaren och min mail tradera_tidan@hotmail.com

Weronica sa...

Jag vill också vara med och tävla!

Har anmält mig till nyhetsbrevet samt länkat här:
http://weronicamellqvist.blogg.se/tavlingar/2010/march/kuddfodral.html

linda sa...

hej jag är gärna med.

har anmält till nyhetsbrev.

hoppas på tur.

kram linda
fors_linda@hotmail.com

linda sa...

hej jag är gärna med.

har anmält till nyhetsbrev.

hoppas på tur.

kram linda
fors_linda@hotmail.com

Johanna sa...

Rolig tävling!

Skulle gärna vinna en kudde med ett svart N på. Har anmält mig till nyhetsbrevet.

johanna@kenas.se

alexandra sa...

jag har nu anmält mig till nyhetsbrevet..

nu hoppas jag på tur.. om jag vinner ska jag ha en kudde med bokstaven T i färgen grön..

Unknown sa...

Jeg har meldt meg på! :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Sandra sa...

Jag är gärna med, jag skulle vilja ha bokstaven "S" i grön färg :) Jag har registrerat mig för Thira.se's nyhetsbrev. Min mejl: sodersilven_@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej! så härligt med bokstavskuddar. jag skulle vilja ha bokstaven H på en kudde hemma i min soffa. har även anmält mig till nyhetsbrevet.:) martina_holst@hotmail.com

chanette sa...

http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-kuddfodral-12-mars.html

jag hade valt bokstaven M.. som står för MICHAL.. min sons pappa som tyvärr dog för 1 år sen.. så vinner jag kudden ska lillen min få den

JENNIE sa...

Jag är gärna med och har anmält mig för nyhetsbrev.

jenniesplace@live.se

Tovis sa...

Skulle vilja ha en kudde ,ed bokstaven "E" i rosa :) Har anmält mig till nyhetsbrevet också!

Kram
ectricgirl@yahoo.se

Johanna sa...

Hej
Jag vill vara med. =)
Har anmält mej till nyhetsbrevet och länkat: http://theomylove.blogg.se/2010/march/tavling-7.html

Anonym sa...

Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet. Har dock ingen blogg att länka ifrån.

Hälsningar
caroline_ande78@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla om dessa roliga och pedagogiska kuddar som skulle vara perfekta till barnens rum! =)

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

Johanna sa...

Hej,

Jag vill gärna vara med och tävla och har anmält mig till nyhetsbrevet med e-mailadressen johanna.a78@hotmail.com

Hälsningar,
Johanna

En Mölnbobos Liv - Melvins mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, vore kul att vinna en kudde i grönt med ett M på.

Jag anmäler mig strax till nyhetsbrevet med mailen nedna

Har även tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/march/kuddfodral.html

info@annakarlsson.se

Cina sa...

Håller tummarna för ett kuddfodral med ett blått O till Olles nya säng !

Har anmält mig till nyhetsbrevet.

ellinor sa...

Och lillasyster har precis som storasyster anmält sig till nyhetsbrevet :) Är såklart med jag också..
(sotnosen_1990@hotmail.com)

sara stelin sa...

Jag är med! :D
Har anmält mig med adressen sara.stelin@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsvejs!
Jag vill gärna delta. Har anmält mig för att få nyhetsbrev.
Hoppas på tur.

vattendroppe5@gmail.com

Carola L sa...

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet!

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/march/kuddfodral-12-mars.html

Olelsi / Nettan sa...

"Jag vill vara med"
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/march/tavla-om-ett-kuddfodral.html

Jag tar gärna, ja om vi nu vinner så vill jag ha ett S på kudd fodralet.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Olelsi / Nettan sa...

Glömde skriva att jag anmält mig till nyhetsbrevet.

Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Helena sa...

Jätte söt kudde!!

Och jag vill vara med och tävla!!
Om jag vann skulle det vara ett W på kudden.

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=11105203

Kram Helena
lottie.c@telia.com

Carro sa...

Jag är med. Har anmält mig till nyhetsbrevet med griffelfot@telia.com

//Carro

Anonym sa...

Hej,
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet, men jag har tyvärr ingen blogg.. =(

Nu vill jag vara med och tävla!!

Mvh
Malin Ström
malin.strom@norrbygden.fastighetsagarna.se

Sofie sa...

Hej,
Jättefina kuddar. Jag är gärna med och tävlar :)
Har anmält mig till nyhetsbrevet och länkar.

Anonym sa...

Hej,
Det vore roligt att vinna.
Bokstaven C i blått.
Har också anmält mej till nyhetsbrevet.
Barbro V
liveleisurely at yahoo.com

Amanda sa...

Jag vill vara med. ^^
Har anmält mig till nyhetsbrevet och ckså länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-kuddfodral-123.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Susanne sa...

Jag vill åxå vara med så här i sista minuten.

Har anmält mig till nyhetsbrevet och länkar här: http://tavlingsbloggen.wordpress.com/2010/03/12/kuddfodral-fran-thira/

/Susanne
susansnusan@home.se

Ylva sa...

Är jättegärna med!
Och har anmält mig till nyhetsbrevet.
chokald@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam