onsdag 24 februari 2010

Diesel i snön

IMG_0050IMG_0040IMG_0036
Stilige Diesel posar för matte

Liam väckte mig vid halv nio idag och han ska vara på dagis vid nio. Så vi blev en aning försenade, men ingen fara på taket! Vi åt vår frukost i lugn och ro och jag försökte att inte stressa – trots hyperventilation. Men nu är han i alla fall på dagis och jag ska anstränga mig för att det inte ska inträffa igen. Försöka, men man ska aldrig säga aldrig.

Diesel och jag har varit ute i snön och skuttat runt nu. Det är nog det roligaste han vet – snö! Fast att ta ett dopp i sjön på sommaren, kasta boll eller jaga Jehovas Vittnen är inte fy skam det heller!

1 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Jag har kollat på bloggar som du designat och du är grymt duktig. Jag skulle vilja göra om min blogg. Jag gillar verkligen Evelinas och Annelis bloggar som du designat. Tar du betalt för att designa bloggar??
MVH Maria

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam