fredag 1 maj 2009

» mammas födelsedag

Har nästan precis kommit innanför dörren. Vi har nämligen varit hos mamma i Kosta som idag fyller 47 år (27, om hon fick bestämma). Hon hade lagat en jättegod middag, potatisgratäng och fläskfilé med sallad. Till efterrätt blev det den godaste blåbärspajen jag någonsin ätit med hemmagjord vaniljsås. Smarrigt!
Så vad fick hon i present då? Jo, en grill, bärbar telefon, halsband, kökshanddukar, ett flak öl, vin och annat smått och gott.


IMG_1584IMG_1632IMG_1620IMG_1579IMG_1588 IMG_1619

Nu ska jag in och slänga mig i soffan. Simon ska få stryk i Gin Rummy och så kanske vi sätter på ännu en Beck-film.

2 kommentarer:

Simon sa...

Lycka till skulle du slå mig i gin rummy, då måste jag vara bra full....puss

bagerskan sa...

Hejsan vännen, tycker din blogg ser ut som vanligt... Mitt problem kan ju vara att jag har 3 kolumner eller att nån varit inne och pillat... Gud vet, men irriterande är det! *morr*
Ha en skön lördag, kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam