onsdag 27 maj 2009

» lundmyr of sweden

Vi, mamma och Adde har idag varit i sockenstugan med prästen Carina och planerat inför dopet. Känns som man har fått en liten bild av hur det kommer att bli i alla fall. Kommer att bli sjukt stressigt till helgen känns det som. På lördag eftermiddag ska vi till morfar och hämta smörgåstårtorna Lucia gjort, två stora rackare. Sen bär det av till mamma där Liam ska vara medans Simon och jag dukar och förbereder i sockenstugan. På lördag morgon blir det riktigt stressigt! Duscha och göra oss i ordning, sen bär det av till Kosta då Diesel ska lämnas på hunddagiset klockan 8. Morfar, Lucia och mamma möter upp oss i sockenstugan där alla ska hjälpas åt att dekorera smörgåstårtorna och göra det sista. Sen blir det att klä om och hasta upp till kyrkan och döpa vår lille son! Haja att vi kommer vara totalt finito på söndagskväll. Skönt att det snart är över och förbi…


Efter att mötet med prästen var över åkte vi till Polarn o. PyretKosta Outlet och hälsade på Nadde. Vi köpte en bad-/morgonrock från Lundmyr of Sweden till Liam. Visst är den söt?
Ska du handla det märket så gör det i Kosta! Den här badrocken kostar annars 359:- men vi gav 215:- (40% rabatt). Kanonpriser!
Älskar detta urgulliga märke! Vi har shoppat ganska många av deras produkter nu – och fler ska det bli! Jag är speciellt förtjust i bäddsetet med texten “God Natt Älskling”. Även det fanns i Kosta så kanske, kanske blir det mer shopping snart.
Tipsade Nadde om fler märken dom kan köpa in till butiken, Nova Star och Rockefella. Jättetuffa kläder!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam