fredag 8 maj 2009

» fotbollsnörd?

Simon har lagt sig och somnat för länge sen, Liam likaså. Gubben ska ju jobba övertid imorgon, främst för ekonomins skull, så han fick lägga sig tidigt ikväll.
Liam och jag har varit hos mamma och Adde medans Simon följde matchen Vissefjärda – Johansfors på IP. Vissefjärda vann med 3-1 by the way. Det var Pettan som gav oss ett mål på straff. Nämen usch, vad snackar jag om? Fotboll är skit! Likaså den här förbannade hockeyn som går varenda kväll, tack och lov så sänds det ju inte på någon kanal jag brukar glo på… Men ändå.

Nu ska jag tillbaka in till soffan och kika på två avsnitt av Sex and the City, sen blir det naneli naneli..

sex-liten_15500582

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam