torsdag 7 maj 2009

» lek med alvin

Nu har Liam och jag precis kommit hem. Vi har varit hos Anna och Alvin och busat lite. Liam fick så många nya intryck där så efter att ha lekt med Alvin en stund somnade han som en stock. Trodde det skulle bli lite liv med påklädning men han tittade upp lite och sen somnade om igen och sover fortfarande. Vad skönt! Får se när det är dags för han att vakna, var några timmar sen han åt nu.
Synd att jag inte tog med kameran. Hade blivit många roliga bilder på dom där två. Men det får bli nästa gång istället.

Nu ska jag passa på att äta. Kör fortfarande med “lite och ofta-metoden”.
Räknade på min viktminskning idag. Jag har gått ner sammanlagt 4,6 kg9 dagar. Mjodå, lite stolt är man nog allt!

4 kommentarer:

Simon sa...

Grattis det trillar ju kilon av dig i ett rasande tempo...puss

Anonym sa...

du ser, du lyckas med det. kram mamz

Anonym sa...

adde o mamma möblerade om vardagsrummet igår. sketabra. kram

Amanda sa...

Vad duktig du är! 4,6 kg på 9 dagar är juh jättemycket!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam