torsdag 15 mars 2012

Min lille konstnär

Liam överraskade med att rita sin första gubbe för ungefär en månad sedan med huvud, ögon, mun och en hals. Jag blev så paff för det var inget som vi visat honom eller “övat” på innan. Han bara ritade den, pang på rödbetan liksom.

Sedan dess har det blivit några gubbar ritade, speciellt hans pappas porträtt som han fått pippi på. Mitt ritar han då inte! Idag passade jag i alla fall på att filma honom under tiden han ritade sin pappa. Det blev ett huvud, två ögon, en näsa, en mun, två öron, hår på huvudet och en tunga rätt i mun!

Stolt, stoltare, stoltast.

4 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fin =)

✫Familjen Bus✫ sa...

Så duktig! :)
Hihi sött när han måla på tungan!

Vill Agnes vara med och tävla kanske???
Ett presentkort värt 300kr från en lantlig inredninsbutik finns i potten.

http://familjen-bus.com/2012/march/tavling-lantligdekornu.html#comment

Kram kram

kattiiiiss sa...

Så söt!
Och duktig!

Trevlig helg

Madde sa...

Men oj han är ju superduktig. :D

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam