måndag 19 mars 2012

Änglakväll

123792

Igår blev det inget bloggande alls för min del, jag hade varken tiden eller lusten. Jag hade nämligen en Änglakväll här hemma tillsammans med Sanna och tio andra. En riktigt efterlängtad kväll må jag säga och jag tror alla var väldigt nöjda med sina möten från Andra Sidan!

Klockan halv fem, efter att Liam och Simon åkt för att spendera kvällen hos min mamma, kom Sanna hit. Hon började med att känna av vår lägenhet och det visade sig att vi hade goda och harmoniska energier här hemma, inga jordbundna själar. Istället fanns det fem andar på besök och som brukar titta till oss ibland, bland andra min biologiska morfar. Och jag har fått svar på en del frågor också, vem det är som knackar i sovrumsväggen och vill ha uppmärksamhet till exempel. Verkligen spännande att få kontakt med så många men visst är jag lite besviken på att han som jag verkligen bett om att ta kontakt inte dykt upp ännu, och det är ju Ola. Men kanske, kanske någon annan gång. När han är redo.

Vid halv sex började seansen och vardagsrummet var fullt av trevligt folk som alla fick kontakt. Jättespännande att få lyssna på andras historier också och jag hoppas att alla hade en trevlig kväll!

1 kommentarer:

Cissi sa...

Å vad spännande!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam