fredag 16 mars 2012

Älskade MOLO ♥

Den här fredagen blev ju inte sämre av att mitt efterlängtade paket från Danmark landade vid dörren i eftermiddags, som jag längtat! Och innehållet var ju inte i närheten av vad jag väntat mig, i fanns fem stycken plagg till Liam från Molos nya kollektion; tröjan Rasmus Planet Earth, shortsen Anton Denim Blast, t-shirten Raul Hokaido, skjortan Redford Ink och byxorna Agnus Nordic. Alla plagg lika coola och matchar perfekt ihop med de orangea och blå färgerna!

Nej, den här fredagen kan inte bli så mycket bättre nu. Och jag längtar tills imorgon då Liam ska få prova dom!

Någon mer därute som är lika tokig i Molo som jag är? Håll då utkik framöver – snart kommer det en spännande tävling!

10 kommentarer:

Carolina sa...

Åhh, jag kommer verkligen hålla ögonen öppna - ÄLSKAR Molo! <3 Kram

alexandra mamma till Tove och Lykke sa...

ja det är jätte konstigt..
men jag satt där inte så länge om man Jämför med en mamma och hennes son. Hon kom dit vid 9 tiden och blev runtslussad till röntgen mm.. och när vi gick så hade hon fortfarande inte fått komma in till ett rum med sin son på 2,5 år.. det är helt galet..

ja molo har fina kläder tyvärr så blir de där färgglada kläderna väldigt tvättblekta efter bara 1 tvätt.. :/

Gud så söt liam blev när han blev klippt.. :)

Cissi sa...

Så fina kläder!

Unknown sa...

ÅÅÅÅH, eftersom jag är GALEN i molo, blir de å hålla utkik framöver!!! <3

Lotta, mamma till Lucas. sa...

Men åh, vad mycket fina kläder!!! Avundsjuk...

Hoppas du får en härlig dag, jättemysig blogg =) Hit kommer jag igen!

Emma sa...

Jo Molo har mkt fina kläder:)

Fröken M sa...

Dom har sååå himla mycket fint, men tyvärr sätter plånboken ofta stopp så de plaggen vi har är lite av en "lyx" i viggos garderob :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Molo har massa fina kläder =)

Hoppas du får en mysig lördag!

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

You know it! SJUKT avis! Mina kids har nästan enbart Molo & Nova Star i lådorna.

Anonym sa...

Hej! vill tipsa om en bild & prat-grupp för alla som gillar barnkläder! :) http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
Med vänlig hälsning,
Sandra

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam