måndag 6 februari 2012

Den första ritade gubben

IMG_7776

I gårkväll satt Liam och mormor och ritade på Liams rittavla som han tycker så mycket om. Oftast sitter ungen bredvid och ger order om vad vi ska rita, gärna en haj eller fiskar som just nu är väldigt poppis. Eller stjärnor och blommor. Men igår ritade han faktiskt på egen hand och det blev inget mindre än hans första ritade gubbe! Och han var sååå nära på att radera ut den igen men mormor lyckades stoppa honom i sista sekund så jag kunde ta en bild. Och visst är det en gubbe där! Ett huvud, en hals, två ögon och en mun! Världens finaste lilla gubbe, kan jag meddela.

4 kommentarer:

Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG] sa...

Åh, så fin! :D

♥ Sojka ♥ sa...

Men vad duktigt! :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Men åååh vad sött! Va skoj!!!

Svante har inte gjort några gubbar ännu... Undrade häromdagen om han var sen med det, men de kanske inte riktigt är aktuellt ännu. Alltså att jag inte behöver oroa mig.

Skoj att Liam målat sin första! Jätte fin liten gubbe! hihi

kram kram

Pappan Anders sa...

Snyggt :-) När de väl kommit igång kommer de nog mera.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam