onsdag 7 mars 2012

Tävling: Sara Edwardsson

Jag tävlar om Sara Edwardssons album “Dansbarn”
och biljetter till
Saras turné för hela familjen (2 vuxna + 2 barn) hos Agnes!

Sara Edwardssons album "Dansbarn" är en skiva för alla barn som vuxit ifrån låtar som "Ekorrn satt i granen".
I dag kastas barn in i de vuxnas popmusik tidigt, ofta med texter på engelska och kanske texter som inte heller är riktigt anpassade för just barn. Det här är en popskiva för alla dansbarn ute i vårt land. Eftertänksamt, roligt och ibland lite sorgligt, men hela tiden med kärlek. Det mesta av materialet är nyskrivet men några av låtarna är redan vida spridda, men kommer nu för första gången på skiva. T.ex. "Vi flyger på en sång" och "Veckovisan".
Samtidigt med skivans release ger sig Sara ut på turné i landet. 10 städer besöks under våren och nu bokas även spelningar in till sommaren och hösten!

Vinster:
En lycklig vinnare får Sara Edwardssons album Dansbarn hemskickad tillsammans med biljetter för hela familjen (2 barn + 2 vuxna) till en föreställning under Saras turné. Vinstvärdet ligger på ca 1000 kr + frakt!

För att delta i tävlingen:
Svara på frågan: Många av låtarna på Saras skiva har hon gjort i ett väldigt populärt tv-program med allsång för barn och vuxna. Vad heter programmet? Lämna sedan en kommentar med ditt svar, namn och kontaktuppgifter. 

Svarsalternativ:
1) Den flygande hatten
X) Den flygande fågeln
2) Den flygande mattan

Alla kommentarer publiceras när tävlingen är avslutad för att undvika “tjuvkikningar”.
Tävlingen varar i en vecka och avslutas onsdagen den 14 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

28 kommentarer:

Anonym sa...

2. Den flygande mattan

Barnen skulle älska om vi vann det här de älskar hennes program och sjunger och dansar till.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Emma sa...

Den flygande mattan.

Mari sa...

programmet heter 2) Den flygande mattan. det var/är ett väldigt bra program. satt och kollade på det även om sonen inte var hemma eller vaken. kollade även på repriser osv. minns ett program dansade vi hela programmet och jag var helt slut när programmet var slut.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

Rätt svar är 2) Den flygande mattan. mormorvinner@hotmail.com

Spacegirl sa...

Svar: Den flygande mattan

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

2) Den flygande mattan

Clarita Mäntyniemi
greatgirl@tele2.se

Lycka till på turnén :)

Hilde sa...

Vår familj vill jättegärna vinna detta paket!
Sonen älskar programmet som självklart heter:
2) Den flygande mattan

Han går på dansskola, och älskar att dansa till programmet framför TV´n!

Kram från hilde_jensen@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Rätt svar är ; Den flygande mattan.
Carina Gerdin
kattarsel@live.se

Anonym sa...

svar 2
Annika Karlsson
dukie63@hotmail.se

Sophia sa...

Svar:
2) Den flygande mattan
Namn & Kontaktuppgifter:
Sophia Pham
0720459842
sophia_pham@hotmail.com

Sara sa...

Svar:
2) Den flygande mattan

saraxandersson@spray.se

Anonym sa...

Rätt svar: 2) Den flygande mattan

Kristiina Söderström
Lövåsvägen 21
81540 Tierp
073-9139319
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Mitt/Vårt svar: 2)Den flygande mattan

Alla mina barn älskar Världens största kör. Vi har sjungit massor hemma framför tv:n. Också använt oss av att räkna när vi blir arga som Supersnällasilversara. Hoppas på tur och att få uppleva henne live i Kalmar. Perfekt för mina killar som fyller år i mars.

Mvh
Anja
0739-097200
anjag@home.se

Karolina sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om detta fina pris.
Rätt svar: 2) Den flygande mattan
/Karolina karolina56@hotmail.com

Tösabiten sa...

2) Den flygande mattan

Familjen Björnham

Carola L sa...

Svar: 2) Den flygande mattan

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/dansbarn.html

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Svar 2) den flygande mattan
Min dotter vill jättegärna gå och dansa med Sara!

Tindra Jonsson (Margaretha.johnsson@gmail.com)
Sandfjärdsgatan 28
120 57 Årsta

anna sa...

Rätt svar: Den flygande mattan.

Vi har bokat biljetter i Luleå den
1 April och vill sååååå mycket se
föreställningen och förstås plugga
in låtarna innan vi far dit ;)
Vill jättegärna vinna skivan
och biljetter.
Har en dotter på 11 år och son på
5 år som bägge två vill se Sara och
även såklart vi mor & far ;)
Vi diggar henne skarpt!

/ Anna
anmaok@hotmail.com

Unknown sa...

Hej!
Svaret är nr 2, den flygande mattan.
Tänk o få bjuda mina dans tokiga barn på detta, =) caroline_bjarnevi@hotmail.com
caroline bjarnevi

Anonym sa...

Rätt svar är den flygande mattan. Håller tummarna :-) maandiiis@live.se

Anonym sa...

Alldeles för krånglig tävling för en gammal man som försöker vinna biljetter att ge bort till barnbarn.

Agnes sa...

Svar till Anonym:
Krånglig? Svara på en enkel fråga och lämna en kommentar med din mailadress. Svårare än så är det inte. Lycka till!

Anonym sa...

Hej!
Svar: 2) Den flygande mattan

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Mimmi sa...

Svar: 2) Den flygande mattan

Med vänlig hälsning mimmi.o2@spray.se

Anonym sa...

Det var Den flygande mattan.
Min adress är:
Tobias Paulsson
Korpgränd 21
262 41 Ängelholm
Min E-Post är:
TobiasPaulsson@hotmail.com
MVH Tobias

Carolina sa...

Oj, jag höll på att missa den här tävlingen, så jag glider in här i sista stund och håller tummarna stenhårt!

Svar: 2) Den flygande mattan

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Anonym sa...

Svaret är 2

Gunilla Herlin
Bygdegatan 347
583 31 Linköping

r3ality2@hotmail.com sa...

Svaret är den flygande mattan! Håller tummarna hårt nu :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam