onsdag 14 mars 2012

Vinnare: Sara Edwardsson

Obs! Eftersom vinnaren tyvärr inte kommer hinna
nyttja biljetterna tyckte hon jag skulle dra en ny vinnare som får dessa hemskickade!

Tävlingen i samarbete med Sara Edwardsson är nu avslutad och en vinnare
av hennes senaste album Dansbarn samt biljetter för hela familjen (2 barn + 2 vuxna) till en
föreställning under Saras turné är utsedd – det blev nummer 57 och 19 (av 26 lotter)!
 

Stort grattis till dig!
Tusen tack till Sara Edwardsson och till Sofia bakom Cosmos Music Group för riktigt
fina vinster och tack till de 26 deltagarna som ville vara med!

1 kommentarer:

Hilde sa...

Grattis Anna, hoppas ni får roligt med Sara!
Kram från Hilde

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam