torsdag 8 mars 2012

På jakt efter vårmössa?

Smultronbyn Träleksaker har fyllt upp med vårens mössor i lika färgglada mönster
som alltid! Det firas med FRAKTFRITT på alla mössor fram till den 15 mars nästa vecka!

Beställ endast mössor och frakten dras bort. (Detta sker manuellt efter din order är lagd
och ni kan bortse från den automatiska orderbekräftelsen, det går bra genom alla betalmedel.)

Alla ljuvliga mössor hittar ni HÄR. Och glöm inte gilla Smultronbyn Träleksakers facebooksida
och deras egna klädesmärke Smultronbarn Barnkläders facebooksida för att hålla koll
på nyheter, erbjudanden och spännande tävlingar!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Oja, det finns så många fina! =) Älskar mössor, man kan inte ha för många ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam