fredag 2 mars 2012

Nytt liv i den gamla docksängen

När jag var liten hade jag en docksäng som min mamma målat, ljusrosa med fina linnéor på. Pappa hade sparat den åt mig utan att jag visste om det så för något år sedan fick jag tillbaka den av honom. Och fram tills nu har den stått i källaren.

Den är nu ommålad i vit lackfärg och jag har även sytt täcke och kudde till den idag. Liam var så glad över sängen och hämtade genast sin docka som han bäddade ner i den.

Tänk vad lite färg kan göra!

IMG_8688IMG_8697IMG_8748IMG_8749

6 kommentarer:

Emma - Mamma till Viggo och Melker. sa...

Otroligt söt docksäng!!! Är med ute efter en vit docksäng... Supersött! Undra om man skulle kunna snickra ihop en själv kanske :)

Jenny sa...

Vad fin den blev, och vårig och fin färg på täcke/kudde!

Mamma till Ajdin och lillebror i magen sa...

Den var riktigt söt som rosa men gud så fin den är som vit också :) och det gröna täcket och kudden passar så perfekt :)

Agnes sa...

Emma - Mamma till Viggo och Melker:
Hade inte vi redan en docksäng så hade Liam fått den supersöta från Kids Concept. Ett tips! :)

Finns bla hos Jollyroom: http://www.jollyroom.se/kids-concept-docksang-star.html

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Wow va fint det blev :)

Emma - Mamma till Viggo och Melker. sa...

Sv: Just ja! Den från kids concept är ju sååå fin!!! Hade nästan glömt bort den :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam