lördag 31 mars 2012

Klick klick från Cutiepie.se

Jag fick nyhetsbrevet från Cutiepie.se igår där de erbjöd spännande påskrabatt; fraktfritt fram till den 9 april samt 10% på hela sortimentet om man angav koden “easter” i kassan. Sen fick även de 50 första kunderna en påskgåva!

Jag kunde inte riktigt låta bli att göra en beställning, och jag hade ju även ett presentkort att göra av med i butiken. Så några av deras nyheter blev hemklickade till min Liam; två läckra pilotbrillor, en somrig t-shirt och ett coolt läderarmband med nitar!

1 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och Lykke sa...

ja det är skittråkigt..
ja det kan man undra med.. men jag kände att det var ok att betala frakten..

för jag ville verkligen ha vinsten.. men jag verkar ju verkligen inte få den.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam