onsdag 14 mars 2012

25% hos Sunmate.se!

Våren är äntligen här och vi kommer väl inte hinna blinka förrän sommaren också är på intågande.
Kan knappt bärga mig inför ännu en härlig sommar med strandbesök, sandlek och poolbad! Som tidigare år kommer såklart badkläder med UV-skydd att inhandlas till Liam, det är så otroligt viktigt att skydda våra små och deras hy på sommaren.

Vad passar då inte bättre än att Sunmate just nu har 25% på allt i deras webshop?

Kika in och fynda badkläder med UV-skydd för hela familjen, solskyddskläder, badtillbehör och
andra bra saker att ha till sommaren och dess utflykter i solen.

1 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Tack för tipset.
Klickade nyss hem en dräkt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam