tisdag 20 mars 2012

Vår tisdag

IMG_9473

Den här dagen började med att lämna en hemskt ledsen Liam på dagis. Han är inne i en sån där period igen, där jag varje morgon lämnar dagis med dåligt samvete och en klump i halsen. När pappa lämnar är det inga problem, men han skriker och gråter när det är jag. Förhoppningsvis är det bara en fas som snart går över igen!

Efter dagislämningen tog jag tag och städade bilen inuti. Det var inte igår kan jag säga, rena rama soptippen. Men visst blev den fin! Nu ska den bara tas till biltvätten också, men det får bli till helgen eller något.

Idag var det min mamma som hämtade på dagis. Hon skulle ändå komma hit och äta middag (älgkalops – mums!) med oss så Liamfisen plockades upp på vägen. Han tycker om när mormor är här, någon han kan köra med!

Han har nu somnat efter ett härligt bad och filmen Tarzan, som är en av de stora favvisarna just nu. Jag själv ska nu kura ner mig i soffan och njuta av min tv-tisdag i lugn och ro; Top Model Sverige, Desperate Housewives och Mike&Molly.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam