fredag 23 mars 2012

Tävling: Molo

Molo 02

Jag tävlar om en softshelljacka från Molo hos Agnes!

Molo startades i Köpenhamn 2003 och har sedan dess vunnit barnfamiljers förtroende världen över med snygga plagg i lekfull design, härliga färger, coola tryck och mycket hög kvalité!

Vinster:
En vinnare får hem vårens läckraste softshelljacka Cloudy Denim i storlek 110. Vinstvärdet ligger på 799 kr + frakt!

För att delta i tävlingen:
Gå in och gilla Molos svenska facebooksida och lämna sedan ditt fullständiga namn, mailadress samt eventuellt din bloggadress här nedan i en kommentar. Skriv också gärna vem som ska få bära jackan i vår om just du vinner!

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 6 april klockan 21:00! Lycka till allihopa!

85 kommentarer:

Fröken M sa...

Åh, jag vill, jag vill, jag VILL :)

Gillar på Fb - Michaela Johannesson

Viggo skulle såklart bli den lyckliga ägaren av vårens absolut SNYGGASTE jacka !
Han fyller år den 5 april, då det skulle bli en extra härlig födelsedagspresent !
Jag delar tävlingen på facebook, och håller tummarna för lite ( MYCKET ) Tur !!

frokenmela@mail.com

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

Har gillat! På Facebook heter jag Cim MansonDust Runfors. Min mail: mansondust@gmail.com

http://mansondusts.blogg.se

Skulle jag vinna skulle nog Seven 3 år får jackan, alt Oxy att ha i höst!

Lili sa...

Jag är gärna med.
gillat Molos svenska facebooksida med namn Lili Ying.
hoppas min dotter få bära den,perfekt storlek och fint jackan!

mail:he-jasmine@163.com

Cicci sa...

Ja, den var minsann läckrast! Varför har jag inte sett den innan för...? :P

Gillar på FB. Cecilia Marklund.

Om jag vann den, så skulle nog först o främst sonen få den. (104 i jackan har han nu, så det är möjligt 110 är för stort) annars skulle jag nog ge den till en liten pojke i vår vänskapskrets som har TRE systrar att bråka med. ;)


ciszi@hotmail.com

Sofie sa...

Åh vad fin, den här skulle absolut min stora pojke Alexander fått om han vann! Älskar barnkläder med stjärnor på.
Har gillat på Facebook med =)

Sofie Håkansson frusofie@hotmail.com www.frusofie.se

Stina sa...

Åh vad snygg! Jag gillar på fb (Stina Gu) och om jag har turen att vinna så blir det mina kusiners yngsta som ska få bära den! Hon har i princip bara ärvda kläder och jag tycker hon ska få bära något nytt och riktigt snyggt! Något för mig att lägga i hennes påskägg :-) Kram Stina fladdor@gmail.com

Erika - lilla familjen sa...

Har gillat på facebook - Erika Näslund.
Jag skulle vilja vinna denna till min systerson. Min syster har tre barn och ekonomin är inte det bästa just nu, hon skulle garanterat bli glad om hennes son fick gå runt i denna underbart fina jacka till våren! :)

/ e.naslund@hotmail.com

Esmeralda sa...

Min son skulle få bära jackan! Han har växt som bara den i vinter så 110 skulle nog sitta utmärkt på honom nu i vår! :)
Malin Sundqvist, malinsundqvist@hotmail.se

Fröken svår sa...

Jag har gillat sidan, Johanna hannah Jansson.
Om jag vann så skulle min brosdotter få bära denna supercoola jacka i vår! Sedan skulle den givetvis ärvas av min dotter ;)
rockbarnettavlar@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Åhh, du måste läst mina tankar idag! Jag stod och kikade på en softshell jacka till Robin idag men fastnade inte för någon av dom. Men den här var ju underbar så den hoppas jag verkligen på att vinna!
Jag har gillat som Beatrice Tävlar.

Håller tummarna stenhårt nu!
KRAM
beabofink@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag har gillat - Caroline Andersson
caroliinea@hotmail.com

Håller tummarna! :)

Anonym sa...

Åhh är jättegärna med!!
Va denna jacka skulle bli snygg på min son Moltas!!

Helena Nena Westberg, gillar på facebook.
Helena Westberg
mail nena85@live.com

Håller Tummarna så hårt jag kan!!

petra w sa...

Gillar sidan och skulle bli perfekt till Franz Boyd!
Petra Wikström
petra_w@hotmail.se

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma:) sa...

Jag gillar på fb (Sofia Eriksson)
Om jag vinner skulle min son Oliwer få den.

sooffiz@hotmail.com

Desirée Larsen sa...

Åååh, jag vill sååå gärna vinna. Jackan hade passat perfekt till min dotter, som är väldigt lång för sin ålder. Hon är bara 2,5år är 104cm lång och väger 17kg, men har storlek 110 i nästan allt numer.

Gillar Molo:s facebooksida, http://www.facebook.com/desiree.larsen

Desirée Larsen, dezzii@hotmail.com
Blogg: http://desiree1988.blogspot.com
Tipsar om din tävling i ett inlägg: http://desiree1988.blogspot.se/2012/03/tavlar-hos-agnes-om-en-jacka-fran-molo.html

Lina sa...

Så jäkla fin, är självklart med.

Har gillat på facebook - Lina Johansson.

Min lilla dotter Älva hade givetvis fått bli ägaren av den jackan om jag vann. Håller alla tummar jag har.
Ha en fin helg !

http://liiinaj.blogspot.com
johanssonlina84@hotmail.com

✫Familjen Bus✫ sa...

-Jag har gillat deras fb sida, sarina fredriksson.

-Om familjen vinner så lovar jag att JAG Ska knö mig in i den, den var verkligen supersnygg! :)
Fast å andra sidan så passar den barnens kusin mkt bättre vad den skulle göra mig. Eller tredje alternativet är att spara den lite till min goe lille Svante :)


sarina.fredriksson@hotmail.com
kram kram

Bondmoran sa...

Åh vad fin!! Jag vill så klart vara med!

Jag har gillat deras sida på facebook. (Bondmoran Charlotte.)

Om jag vinner så blir det min bästa väns son som ska få den! Han kommer älska den!!

Kram på dig
Charlotte Borneklint
bondmorans@hotmail.se
www.bondmoran.nu

Anja Håkanson sa...

Är absolut med och har gillat i namnet Anja Håkanson.
Min dotter skulle få denna jackan i sin växa-låda, kanske till nästa höst eller vår, men den kan ju aldrig sparas för länge, sååå snygg!

anjahakanson.blogspot.com/anjahakanson@hotmail.com

Ann-Christine Forsberg sa...

Är jätte gärna med och tävlar och skulle låta min 5 åriga grabb få bära jackan som skulle behöva en ny dessutom till våren.

Ann-Christine Forsberg (Även på FB)
ann-christine.forsberg@hotmail.se
www.mammaanki.blogg.se

Anna-Carin W sa...

Så ruskigt snygg jacka! Den skulle min Stina bli så tuff i! Hoppas, hoppas :) Har gillat på FB (Anna-Carin Wikberg) så nu gäller det bara att hålla tummarna.
annacarinw(at)telia.com

Emilia - 16 år & mamma till Tatum. sa...

Åh jag vill ha :D
Gillat med namnet Emilia Lindbom
lovesmillis_95@hotmail.com

och min syster kanske skulle få låna den i vår nu tills min lilla färsking är tillräckligt stor!

Anonym sa...

Gillat på fb, Caroline Lindquist.
Sonens kompis skulle få den då de har det lite skralt med ekonomin. Plus Att min pojk älskar att ge bort saker :)
Callo_l@hotmail.com

Amanda sa...

Åh! KÄRLEK! Jag gillar och hoppas på tur! Om jag vinner blir denna underbara jackan Ludwigs! Perfekt vårjacka!

Amanda Ydnäs
creyla@live.se

Johanna - mamma till Leia sa...

Gillar: Johanna Östblom. Denna jacka skulle passa perfekt på min systerson och sen perfekt till min dotter. Vi älskar att ärva kläder :D

johannavictoria_@hotmail.com

Pernilla W sa...

Såklart jag vill va med i utlottningen :)
Gillar på FB - Pernilla Wamsjö
Om just jag blir vinnen ska min favvokille få bära denna jacka i vår. Det är han värd efter att ha brutit lårbenet rätt av och suttit i rullstol i 5 veckor. Nu är det gåträning som gäller och en ny jacka till vår skulle vara Toppen :)
nillwa@hotmail.com

jessamy sa...

Men detta vore en toppenvinst. Min dotter kommer få bära jackan om jag vinner :)

Gillade sidan Linnéa Möller och länkade även i bloggen. http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

Anonym sa...

Varit inne och gillat sidan på FB!

Vilken snygg jacka! Håller tummarna för att jag ska vinna nu ;)

Aisha Johansson Molin
thuglife_42@hotmail.com

rebecca Hermansson sa...

Rebecca Hermansson
rebecca_hermansson@hotmail.com
Min underbara son skulle få den fina jackan om jag vann, så håller tummarna :)

E-L sa...

Jag vill gärna vara med. Gillar. (Emma-Lena Svedberg) Denna jacka skulle vår dotters kusin få på sin födelsedag som han har snart. Vore en riktigt fin present.

pemms66@yahoo.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina jackan. Det blir sonen som får bära den i vår och efter honom blir det hans kusin som får ärva.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/molo-64.html

Anna Karlsson
blogg@annakarlsson.se
gillar på FB, Anna Karlsson

Har även tipsat på FB (Anna Karlsson, taggat dig)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten, perfekt till Theo!

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Madde sa...

Självklart är jag med och tävlar! :D

Gillar på fb, Madelen Jansson.

Om jag hade turen så skulle William få denna i 3 års present nu när han fyller år 6 april.
Han skulle bli snyggast på stan!
Skulle verkligen vara en kanonvinst och håller tummarna allt vad jag kan. :D

Kram.
jansson_madelen@hotmail.com

nathalie sa...

Jag är med!
Har gillat :)
Och den som får bära jackan om jag vinner är min systerdotter Maia, skulle vara skit kul att överraska henne med denna jackan då hon är en liten fashionista redan i tidig ålder ;)
nathaliehameenoja@hotmail.com

Hanna sa...

jag är gärna med och tävlar. Har gillat Molo på facebook (Hanna Fornhem).

Om jag vinner jackan tror jag nog det blir dottern som får bära den. jag tror det kan vara en passande storlek till sommaren. Sedan får en kompis pojke ärva den, som tack för att vi får låna så många fina kläder från hennes äldre dotter.

Må gott!

Sofie sa...

1. Gillar pá FB med namn Sofie Lindholm

2. Mitt älskade kusinbarn skulle fá bğara denna underbara jacka <3

Háller tummarna
Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Maria sa...

Åh,är gärna med!

Gillar på FB med namn Maria Emilsdotter

Min dotter Freja 4 år skulle få bära denna i vår om vi blev den lyckliga vinnaren,hon har strl 110 nu,annars får hon dras med den gammla våren ut.Färgen är väldigt bra för då kan lillebror få ärva denna när han blir större,superfin ju!:)

Hoppas för dotterns skull! <3

Mvh/Maria Emildotter

scorpion_m4@hotmail.com

katta - mamma till Bell Mell Nova sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar på FB - Katta Markowska

Om jag vinner skulle min dotter 4½ år få ha den snyggaste jackan i stan :)

kattaaa@ymail.com

Anonym sa...

Har gillat på FB (Frida Thorsell)
Om jag vann så skulle min son få den underbara jackan.
frida-88@hotmail.com

Lindah sa...

jag är med. gillar på fb (linda hallstensson)

har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/march/softshelljacka.html#comment

vill gärna vinna den till kompisens grabb så han slipper ärva i år igen :)

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin söndag!

Anonym sa...

Hej!
1, jag gillar molo sverige sen lääänge :) Carro Barro
2, min son som är så kinkig med vilka kläder jag köper skulle få bära denna då den är precis rätt storlek till våren och så underbart fin och hans smak!

Hoppas <3
Caroline Bjarnevi
caroline_bjarnevi@hotmail.com

E.K - Mamma till Alicia och Simon sa...

Snygg jacka ! Den hade passat bra på min dotter (Alicia) och sedan kan min son (Simon) ha den, när han blir större och jackan är för liten för dottern :)

Gillat på FB: Elina E-k,
E-post: Elko84@hotmail.com

Ida B sa...

Hej!

Har gillat på fb Ida Banck idapida@banck.se

Vinner jag ska min dotter få den som just gått in i storlek 110, hade passat perfekt!

MVH
Ida B

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar! :D

1. Gillar på FB (Sandra Li)

2. Min dotter kommer att få bära den snygga jackan! :D

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med, min lillkille skulle vara jättefin i jackan.
FB: C Care Regn
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/03/6-april-vinn-softshelljacka.html

care69(at)live.se

liselotte sa...

Är jättegärna med och tävlar om denna fina jacka. Har gillat på facebook, liselotte andersson. Jackan skulle mitt barnbarn Hugo få.
liselotte.202andersson@telia.com
http://liselottess.blogspot.com

Skalman sa...

Molo har jag på facebook gillat och delat,
mina vänner om tävlingen meddelat,
Nu har min son en jacka från Tradera auktion,
önskar han en med bättre komfort och funktion!
En jacka som håller för vind och vatten,
håller varm lilla skatten!
Softshell jacka med huva och allt,
slippa oroa att han har de kallt.
Sist vill jag tacka,
för tävlingen där vinsten är en Molo jacka!

Anonym sa...

Gillar såklart på Fb och heter Anette Landström

Jag har fyra brabbar och den minste får bara ärv och ärva så han, min lillprins, skulle få en ny fin jacka till bara honom.

anette.landstrom@gmail.com

Sara-Sofia sa...

Vilken toppentävling du har! Jag är gärna med och tävlar och har gillat sidan under mitt vanliga namn. Det får bli lilla stumpan som får ha den först men sen kommer lillskrutten få ta över den.
Mvh
Sara-Sofia Zachrisson
saza1@hotmail.com
brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och jag hoppas på turen att vinna den tuffa softshellen till min Filip

Gillar på FB ( Linda Granberg )

Hoppas på turen

Tipsar om tävlingen här
http://familjengranberg.blogg.se/2012/march/vinn-en-softshell-jacka.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, jag har gillat o är med och tävlar!
Min Teodor 5 år behöver denna jacka nu i vår, perfekt i storlek och färg!
Margaretha Johnsson
margaretha.johnsson@gmail.com

Madelene Andersson sa...

Jag är med och tävlar!
Gillat på FB - Madelene Andersson.
Mitt underbara kusinbarn skulle få denna snygga jackan. Den skulle passa perfekt på henne.
madeleneskoglund@hotmail.com

alexandra mamma till Tove och Lykke sa...

åhh självklart vill jag vara med :)
jag har gillat dem på facebook ( alexandra axdal dahlberg)

självklart är det Tove som får Jackan :) sen får Lykke ärva den..
kram alexandra
axdal@me.com

Sara sa...

Jag är med och tävlar om den otroligt fina jackan.

Har gillat på Facebook (Sara Redén)

mail: sara.reden@telia.com

Håller nu tummarna för att det är min 3,5 åriga dotter som kommer bära denna toppen jacka.
/Mvh Sara Redén

Helen sa...

Jag gillar pa Facebook, Helen Vanoppen, helloshh@yahoo.se

Det ar Cedric som kommer ha pa sig jackan, den ar kanske lite stor just nu men han kommer vaxa i den snart :-)

Pia Li sa...

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar!
Gillar på FB (PiaLi) & har delat på min Fb!

Om jag har turen med mig, så ska mitt ÄLSKADE BARNBARN få den! Det skulle vara roligt att få överraska henne och föräldrarna!
Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så att jag dem, överraska får! :D

Tack för möjligheten att få vara med och tävla!

MVH
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

JoHaNNa sa...

gillar på fb: Johanna Hellberg

mitt älskade gudbarn skulle få lyckan att bära denna snygga jacka till våren om jag lyckas vinna :)

VS - Anna sa...

Snygg jacka! Den skulle min lillkille få glida runt i under våren.

- Gillar på Fb (Anna--)
- Länkar här: http://vittellersvart.blogspot.se/2012/03/tavlingstips_28.html

Allt gott!
//Anna

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh! Jag är absolut med!

Jag har gillat på Facebook (Sara Kramer), och om jag har den enorma turen så blir det en försenad födelsedagspresent till min son Jonah som fyller 4 år på lördag :)

Mail: sara_kramer@live.com

joi sa...

Självklart är jag med!! Denna snygga jacka skulle jag ge min systerson som fått reumatism blott 3 år. Han behöver uppmuntran i vardagen.
Jag gillar på face- johanna andersson

Anonym sa...

är gärna med

lillprins bus vill ute och leka
och i vilken affär ska man leta
Molo

annica@flinkens.com

Sabina Pannwitz sa...

*Jag Gillar MOLOs Svenska facebook sida :)

*Sabina Pannwitz - sabinapannwitz@hotmail.com

*Den 12:e April fyller min stora flicka år,
Så om jag vinner är det klart att hon den får.
Och dessutom är storleken just den hon har,
Så det är självklart att jag denna chansen tar!

<3

Anonym sa...

Perfekt skulle det vara om jag skulle vinna. sonen Jack snart 4år har precis vuxit i storlek 110 och om jag skulle vinna ska han få den i 4-års present!

Jag gillar på facebook Maria Björklund

Vad påskfin bloggen blivit :)
maria@smultronbyn.se

Malin sa...

Gillat på fb. Malin Rudan.
Min älskade son skulle få den äran att bära den supersnygga Molo-jackan.
malin.rudan@tele2.se
Hoppas nu på lite tur ♥

Anonym sa...

Är självklart med och tävlar om denna fantastiska vinst!!
Gillar på facebook - Helena Nena Westberg
Helena Westberg
nena85@live.com
Skulle jag vinna så skulle min underbara son få bära denna snygga jacka!
Länkat på min blogg: http://nenatavlar.blogspot.se/2012/03/jag-ar-med-och-tavlar-om_257.html

Anonym sa...

Hej!

Jag har gillat på FB.

Namn: Malin Hedlund

Mail: coolmalpa@hotmail.com

Skulle jag har turen att bli den lyckliga vinnaren så skulle min dotter få bära denna läckra softshelljacka.

Anonym sa...

Jag är följare hos dig sedan en längre tid tillbaka, följare nr 248 och jag var 6:e personen att gilla inlägget.Jag har gillat Molo face book, anette carlsson.

Om jag vann så skulle det bli en perfekt födelsedags present till en tre årig grabb.

nettan.klar@gmail.com

Andrea Svensson sa...

Min dotter vill ha snyggaste vårjackan - hon drar precis 110 i jackorna nu - och sen får den ärvas av lillebror när han växer till sig. Jag gillar redan Molo Sverige på FB, Andrea Sandell Svensson. Älskade Molo <3

andrea.sandell@gmail.com
http://frusvensson.se

Nina Deter sa...

Gillat! :)

OM jag skulle bli vinnare av denna skulle den få pryda en av mina små systrar! De förtjänar de bästa och sprider glädje till alla oavsett vem med sina glada skratt och tillrop! :D


teddyn87@hotmail.com

Helene sa...

Jag är såklart med och tävlar! :)

Gillar på fb, Helene Wiklund

Det är såklart min son Zackarias som kommer få den tuffa jackan!

helenewiklund@hotmail.com

Kram Helene

Pernilla sa...

Jackan skulle mitt rådhåriga busväder Agnes få. Klart vi gillar Molo så vi håller tummarna stenhårt.

Pernilla Persson
pernilla.persson@centerpartiet.se

Anonym sa...

Tänk att få vinna vårens läckraste softshell jacka,
då får jag Molo Sweden och Agnes tacka,
Att min dotter får molo jackan bära,
hade varit för henne en stor ära,
då hon annars sin syrras kläder får ärva,
Så får hon skydd emot vårvindar kärva

Har gillat Molos sida på Facebook: Maria Westen
Mail smirre80[at]yahoo.se

Amandaexanimo sa...

Jag vill hemskt gärna vara med! Har gillat på facebook (Amanda Hesselgard).

Min dotter Saga hade fått inviga våren i denna superfina jacka! Vi spenderar mycket tid ute med familjens tre hundar och snart är det dags att byta ut tjockjackan!

Glad Påsk på dig!

Amanda
amandahesselgard@gmail.com

Carolina sa...

Åh, jag är med och håller tummarna stenhårt!

Om jag har turen med mig skulle min son Oliver få bära den, han älskar Molos kläder och skulle bli såå lycklig över denna fina jacka!

Gillar på FB (Carolina Åhsberg)

carolina.ahsberg@telia.com

Louise - Mamma till William sa...

WoW vilken snygging!! Denna jackan hade passat perfekt på vår lilla buspojke William i vår!!! Tokgillar verkligen Molo så hoppas att vi har turnumret denna gången =)

Louise Johansson
louise.j@live.se
www.willi.se

Anonym sa...

Gillar Molo på Facebook. Följer dig via Bloglovin & Blogkeen & Agnes - En mammas bekännelser på Facebook.
Jackan vill jag att min systerdotters son Leo ska bära för han är min stjärna :)
GLAD PÅSK!!
Aittaniemi Katja på Facebook.
alfonsmam@hotmail.se

Sofia Everlönn sa...

Sofia Everlönn, everlonn@hotmail.com

Gillade redan Molo ;-)

Sandra ★ sa...

Har gillat på fb.
Sandra Humell
Mail:gulle_sandra@hotmail.com

Nu hoppas jag på tur!! :)

Nathalie Eriksson sa...

Gillar Molo på fb :) (Nathalie Eriksson) Om jag vinner så ska min son få jackan :D miniinatta@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar på FB!

Jackan skulle av mitt tredje stjärna bäras.
Snyggt och stiligt skulle vara en ära.
Kollegionen blir oftast arvegods,
hoppas på tur och gillat på FB har också gjorts!

Glad påsk till er alla!
Kristiina
Krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag har gillat på Facebook såklart och tipsat om tävlingen på min Facebooksida här:
http://www.facebook.com/BitterBlondin

Om jag vann skulle min son Scott snart 4 år bli stolt ägare till den här coola jackan. Och hans lillasyster kanske få ärva den om två år :-)

Erika Skalman sa...

Molo har jag på facebook gillat och delat,
mina vänner om tävlingen meddelat,
Nu har min son en jacka från Tradera auktion,
önskar han en med bättre komfort och funktion!
En jacka som håller för vind och vatten,
håller varm lilla skatten!
Softshell jacka med huva och allt,
slippa oroa att han har de kallt.
Sist vill jag tacka,
för tävlingen där vinsten är en Molo jacka!

Fullständiga namn. Erika Skalman
mailadress. norsbronx@hotmail.com

Katja Schöld katja.schold@hotmail.se sa...

Vill gärna vara med :). Gillar redan sidan på FB då Molo är ett favoritmärke. Fullständigt namn: Katja Schöld.
Jackan skulle dottern få ha då storleken är perfekt :). Hoppas på tur!!

Carola L sa...

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)
Denna jacka skulle bli en så bra present till en väns son!

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Har gillat på FB! (Annika Nilsson)

Jackan skulle granntjejen från Afrika få bära!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam