onsdag 28 mars 2012

Vårstädning även hemma

IMG_9846

Påskris har plockats och fjädrar har letats fram!

Idag har jag ägnat hela dagen åt att städa. Det var inte meningen egentligen då jag har städdag på fredagar, men jag fick ett ryck helt enkelt. Slet ner de lila gardinerna och plockade ner allt annat som också var i samma färg och bytte mot vita gardiner och små inredningsdetaljer i vårigt limegrönt. Det lila får komma fram till hösten i stället, det är lite för murrigt nu nästan.

Känner mig jättenöjd i alla fall efter att ha fått upp nya gardiner, dammtorkat från golv till tak, dammsugit och skurat. Det var välbehövligt – och fint blev det!

2 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag önskar att jag också fick energi till att göra det. Det skulle verkligen behövas.

Vanilla sa...

Vad roligt att du väljer samma färger hemma som i bloggen! Ja, lila passar bäst på hösten! Min design är dock samma året om, jag är inte så bra som du på att fixa själv! :-)

Ha en bra dag!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam