lördag 31 mars 2012

Liam är hemma igen!

IMG_0015

Här fikas det på Liams rum!

För ett par timmar sedan ringde det på dörren och in kom Liam med sin mormor, gammelmormor, bonusgammelmorfar och lille Bonzo i släptåg. Han var väldigt nöjd efter sin natt hos mormor och än nöjdare då han fått ett påskägg och en stor chokladhare idag. En vecka för tidigt, men ändå, godis går ju alltid ner.

Gammelmorfar hann knappt gå innanför dörren förrän Liam släpade med honom in på sitt rum, han var lek- och fikasugen nämligen och det finns ingen bättre lekfarbror än just gammelmorfar!

2 kommentarer:

Fru P sa...

Va mysigt det ser ut!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Mysigt =)
Trist med snö... =S

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam