torsdag 8 mars 2012

Det fina vårvädret…

…som närmat sig mer och mer för varje dag snöar och regnar idag bort. Man blir riktigt nedstämd av att titta ut genom fönstret. Man har ju nästan vant sig vid de soliga och fina dagarna som passerat de senaste veckorna.

Även Liam, för när vi stigit upp sprang han fram till köksfönstret, la armarna om sig och uttryckte sig med ett högt “Brrrrrrrr” och skakade samtidigt i hela lilla kroppen. Vi håller oss inomhus idag med andra ord, leker, busar och myser i soffan. Så får vi hoppas på finare väder i helgen istället!

IMG_9003IMG_8942IMG_9010IMG_8937IMG_8944IMG_8969IMG_8930IMG_9000IMG_8980IMG_8975IMG_8946IMG_8996

Tuffaste killen i kläder från MyKidoo med sin mammas designade tryck på ryggen!

3 kommentarer:

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Trist.. att det börjat snöa :( Här hade ju gatorna börja synas lite men de snöade över nu :(

Älskar verkligen där dressen Liam har på sig, så himla fin! Visst var det den du designade? :) eller är jag ute och cyklar..

Hoppas ni får en fortsatt mysig dag!
Kramar :)

Emma - Mamma till Viggo & Melker. sa...

Sötaste Liam i underbara dressen :) Tänker jämt på dig då jag ser det där trycket, sååå snyggt :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Super fin gosse och snygga kläder (Theo har likadana)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam