måndag 19 mars 2012

Redo för sommaren!

Jag måste visa vad Liam fick på posten förra veckan, det var ett UV-skyddande set med t-shirt, shorts och keps från Sunmate! Det bästa av allt, tyckte han, var att det var en stor haj på bröstet, det var det första han lade märke till och kunde sen inte prata om annat än den där coola hajen! Och visst blev han söt i setet min lille badpojke? Man riktigt längtar efter sommar nu!

Glöm inte att Sunmate just nu har 25% på hela sortimentet! Kika in och fynda badkläder med UV-skydd för hela familjen, solskyddskläder, badtillbehör och andra bra saker att ha till sommaren och dess utflykter i solen.

IMG_9339IMG_9365IMG_9337

4 kommentarer:

Emma - Mamma till Viggo & Melker. sa...

Men vilken sommarkille!!! Så fina badkläder :)

Fröken M sa...

Åh va fin han är !
Vi köpte 2 set med uvdräkter förra sommaren, men jag antar att de är försmå när årets badsäsong sätter igång så vi får väl köpa nytt...

Visst blev det härlig färg på sugarpasten. Idag ska jag göra ett par färger till och sen är det dags att försöka få ihop figurer..
Jag är helt NY på området, men jag tror tårtbak kan bli min nya hobby :)

Ha en bra dag !

alexandra mamma till Tove och Lykke sa...

ser ju underbart ut.. snacka om att man längtar efter sommaren nu.. :)

eller bara efter solen som är borta med sin rånvaro.. :/ kanske man skulle ta och spana in sunmate..


Tove hälsar att filmen är det bästa hon sett.. den går på repeat på hennes dator dygnet runt :P

emma sa...

jo , tycker med den ar superfin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam