söndag 1 april 2012

Grimaser

IMG_0031

Just nu är det grimaser som gäller för vår lille herre. När vi var på besök hos logopeden i tisdags fick han göra olika övningar med munnen. Han fick en hög med bilder på en pojke som gjorde olika rörelser med munnen, till exempel blåsa upp kinderna, blåsa ut luft, rulla med tungan, visa tänderna, gapa stort, pussa i luften och så vidare. Han var hur duktig som helst! Och han övar mer än gärna här hemma sedan dess, helst med tungan som åker ut lite här och var!

1 kommentarer:

Cissi sa...

Övning ger färdighet! ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam