torsdag 21 april 2011

Vem vill shoppa loss hos Preceli?

Ikväll klockan 21:00 avslutas tävlingen i samarbete med Preceli. Om du ännu inte deltagit får du jättegärna göra det! Någon egen blogg behövs såklart inte utan alla kan vara med och tävla!

En lycklig vinnare får chansen att välja valfria varor i butiken till ett värde av 300 kronor. En riktig toppenvinst med andra ord! Shoppa loss tackar man ju inte nej till heller!

Preceli erbjuder ekologiska barn- och babykläder, filtar, sängkläder, bärsjalar och hudvårdsprodukter. I butiken finner du kvalitativa och noga utvalda plagg från välkända och populära leverantörer som Duns, Bellio, Liandlo, Decent och Maxomorra med flera!

In nu och tävla, tävla, tävla!

7 kommentarer:

Madde sa...

Ja man håller ju verkligen tummarna! :)
BTW jag har helt glömt o skicka din vinst i och med att sambon blev utvisad, måste se till o göra det i veckan!

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar sa...

Haha, du har rätt ;) Det är ett embryo i vecka 5 - precis så stort som det lilla livet i min mage är :P

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar sa...

Tack <3
Skriv inget öppet på facebook eller så bara. Att du skriver i bloggen gör inget, för jag har kommentarer dolda tills jag är redo att öppna dom ;)

Svärmor vet inget än, därför väljer jag att inte gå ut riktigt med det ännu ;)

Detta var verkligen inte planerat, men nu har vi smält det en del ;) Det blir ju lite komiskt faktiskt, för Jonathan och Bebisen kommer va födda samma år :D

Ni får börja planera syskon snart då ;)

Kram!

Andrea sa...

Jag vill jag viill ;) Nej det tackar man verkligen inte nej till :)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är redan med :-) hoppas på tur även denna gången! Funnit en favvo jag tänker ta isåfall :)
Kram kram

alexandra mamma till tove sa...

klart jag vill shoppa jag håller tummarna.. :)

Anonym sa...

Håller tummarna, e ju min födelsedag i dag :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam