fredag 1 april 2011

April, april!

Vi är äntligen inne i april och våren kommer bara närmare och närmare. Dagarna blir ljusare och våra trädgårdar fylls sakta men säkert med färgglada vårtecken. Lovely som sjutton! Så nu har jag vårstädat lite här i bloggen. Och om jag ska vara helt ärlig så har den där rosa färgen börjat stå mig upp i halsen, haha!

Redan i februari började jag pilla med lite nya färger i bloggdesignen. Just för att tiden skulle gå yttepyttelite fortare till den vackra årstiden. Så nu blir det glada vårfärger här inne istället! Kanske en aning för “påskigt” men visst blir man glad?!

4 kommentarer:

alexandra mamma till tove sa...

ja gult blev det ju verkligen som du sa.. det blev super bra.. :)

Carola sa...

Aningen påskigt, absolut... men inget som stör, jag log direkt jag kom in här, när jag såg vart jag kommit... har ju blitt van den förra designen, ju!

-fam bus- sa...

Aaaa, snällt av våra mammor att hjälpa till ibland då det behlvs. hehe

Fint o påskigt du gjort här inne :)
Kram kram

AnnapåGrönkulla sa...

Jättefint!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam