torsdag 28 april 2011

Mysmorgon med långfrulle

IMG_5258
Liam under frukosten!

Liam och jag tog en härlig sovmorgon till klockan kvart i tio idag. Härligt, härligt! Sen dukade jag upp med en stor frukost med Liams alla favoriter; kokt ägg, Cheerios och rostmackor som vi åt framför Playhouse Disney. Mysigt med långfrukost!

Snart ska morbror och mormor vara barnvakter medans jag åker in till Växjö. Ska vara hos tandläkaren vid kvart i ett och börjar bli lite nervös, både över bedövningen, om det kommer göra ont och om jag kommer överleva. Vill inte, vill inte, vill inte…

2 kommentarer:

Fröken svår sa...

Jag vill bara tacka för min vinst hos dig, lekdräkten är redan här (helt otroligt!) och den är så fin!!
Mvh/joHannah

Martina sa...

Hoppas tandläkarbesöket gick bra!

Min dotter önskar sig strumpbyxor med fotbollar på, är det något du råkat se någonstans?
Jag har själv inte sett det och har svårt att tro att det finns men jag tänkte att jag slänger ut frågan lite här och där.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam