torsdag 21 april 2011

Grillkväll

IMG_4834Dags för middag!

Tobias är nere från Göteborg och våldgästar oss denna trevliga Skärtorsdag. Vi har grillat en massa gott men fick dock avnjuta middagen inomhus, solen gick i moln och det blev lite småruggigt. Men det kommer fler gånger!

Liam sover som en stock sedan en stund tillbaka, råkade bli en sen nattning då han sov middag lite för länge. Sambon och Tobias har precis gett sig av till Glasbaren för att kolla läget och ta ett par(?) öl. Så nu ska jag krypa ner i soffan med Diesel och hyra en film och äta påskgodis!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam