fredag 1 april 2011

Sov gott, gammelfarmor

Simons pappa ringde oss för en stund sedan och berättade att gammelfarmor Sally gått bort idag. Hon fyllde 90 år i somras och det firade vi såklart hela familjen. Hon har varit sängliggandes en längre tid så vi har varit förberedda på det där samtalet. Men visst är det tråkigt när familjemedlemmar försvinner, vare sig det beror på ålderdom eller någonting annat.

Jag tänkte visa lite bilder från Liams dop den 31 maj 2009. Gammelfarmor Sally poserar med sonen Bernt, sonsonen Simon och sonsonsonen Liam. Fyra generationer fångade tillsammans!

IMG_2151IMG_2148IMG_2149

3 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fina bilder att ha!
Tråkigt när någon lämnar oss...

Pennylane sa...

Vilka fina bilder och visst är det tråkigt när någon nära lämnar oss, men jag tycker alltid känns lättare när det ändå är åldersrelaterat och inte pga av sjukdom eller något sånt tråkigt.

Tummen upp för påskpyntet :)

Kram

Carola sa...

*kram*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam