måndag 11 april 2011

Plask, plask!

IMG_4326Vattenslangen är ju jättekul att leka med!

Lillfisen fick ta en dusch innan läggdags tidigare ikväll. Det behövdes efter en massa bus ute och lek i sandlådan. Skitgriiiis! Det går i alla fall bättre och bättre för varje gång nu. Visst tycker han det är obehagligt när jag duschar honom men så länge han har sina badleksaker och han får låna duschslangen så är det helt okej!

Jag ska nu, efter att ha suttit och fått undan lite jobb, slänga mig i soffan! Bara ligga och päääsa (småländska för slappa) en stund innan sambon kommer hem ifrån fabriken. Sen blir det läggdags!

3 kommentarer:

Carola sa...

Skönt att det går bättre ned duschandet nu, man vill ju gärna tvätta av de små liven ibland...

Svar: Hehe, sätt igång och baka cupcakes nu!

alexandra mamma till tove sa...

skönt att han har börjat vilja bada och duscha igen..

svar: om we R family kommer till göteborg igen så får du sova här om du vill.. :)

En pojkmammas vardag sa...

Gullunge! Och skitiga ungar hör våren till :)
Jag gillar när bloggare skriver något på dialekt .. alltid lika charmigt :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam