söndag 17 april 2011

Vattenläcka

Äntligen har vattnet kommit tillbaka! I gårkväll när jag bestämde mig för att ta en snabbdusch och samtidigt starta en maskin tvätt innan kvällsmyset så sa det stopp. Vattnet tog slut mitt i löddret. Efter lite efterforskningar visade det sig att grannarna inte heller hade något och senare att nästan hela Kosta drabbats av vattenläckan.

Man blir ju helt handikappad utan rinnande vatten och det hände flera gånger att vi slet tag i kranen rent reflexmässigt utan att tänka på det. Fy fan vad vi är bortskämda egentligen. Mindre än ett dygn utan rinnande vatten och det blir lite smått kaotiskt i tillvaron.

Men nu är det tillbaka sedan ett par timmar och jag ska njuta av en härlig dusch ikväll. Och borsta tänderna!

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Urs för vattenläckor...=S Man är ju så beroende av vatten...
Hoppas det är ok med din bror!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam